در بخش بانوان
رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان سمنان با اشاره به اینکه گرمسار ۲۸ شهریورماه میزبان مسابقات دارت قهرمانی کشور در بخش بانوان است، گفت: این رقابت‌ها جنبه گزینشی هم دارد.
کد خبر: ۴۹۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 11 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمد بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تشریح برنامه‌های هیأت انجمن‌های ورزشی استان سمنان اظهار کرد: ۲۸ شهریورماه مسابقات دارت قهرمانی کشور در بخش بانوان به میزبانی گرمسار برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هر تیم با ترکیب پنج نفره می‌تواند در این مسابقات شرکت کند و از هر تیم چهار دارت‌انداز وارد عرصه رقابت با سایر رقبای خود در مسابقات قهرمانی کشور می‌شوند.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان سمنان با اشاره به اینکه مسابقات دارت قهرمانی کشور در بخش مردان نیز به میزبانی گرمسار روز ۳۰ شهریورماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: مسابقات قهرمانی کشور در دو بخش انفرادی و دوبل برگزار و نتایج به شکل تیمی برای انتخاب تیم‌های برتر اعلام می‌شود.

بهرامی با بیان اینکه جام، حکم و مدال قهرمانی در پایان مسابقات قهرمانی کشور به نفرات برتر اعطا می‌شود، اظهار کرد: طبق حکم ارسالی از انجمن دارت کشور بی‌شک این رقابت‌ها جنبه گزینشی هم برای تیم‌های ملی دارد؛ زیرا مربیان تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان از نزدیک شاهد رقابت دارت‌اندازان کشور در این مسابقات خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار