به گزارش تابناک سمنان، وضعیت محور مشهد-تهران نشان می دهد در خروجی برخی شهرها مانند سمنان، سرخه و ایوان کی ترافیک نیمه سنگین برقرار است اما سایر راه ها بدون مشکل ترافیکی میزبان مسافران هستند.
کد خبر: ۴۹۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷ 09 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، نگاهی به سامانه ترافیکی اداره کل راه و ترابری استان سمنان نشان می دهد خروجی سمنان به سمت تهران، همچنین خروجی های گرمسار، ایوان کی و سرخه تا حدفاصل شریف آباد به خصوص حدفاصل کیومتر پنج سرخه-شریف آباد دارای ترافیک نسبتا سنگین اما روان است.

حجم تردد خودرو به سمت تهران تا جایی است که در برخی موارد خودروها به توقف کامل نیازمند می شوند که دلیل آن اتمام سه روز تعطیلات پایان هفته و عید سعید غدیر و بازگشت مسافران از کریدور شرق-غرب در مسیر مشهد-تهران است که با وجود تمهیدات لازم و همچنین تذکرات پلیس مبنی بر عدم انتخابساعات پایانی تعطیلات برای بازگشت، همچنان شاهد ایجاد ترافیک های نسبتا طولانی در راه برگشت از مشهد به سمت تهران هستیم.

سایر راه های استان سمنان اما وضعیت عادی را دارند و تردد در تمام این راه ها آزاد و بدون ترافیک است، همچنین وضعیت جوی راه های استان نیز نشان می دهد این مسیرها با پدیده خاص جوی تا صبح فردا روبرو نخواهند شد و تنها امکان رگبار پراکنده در محور دیباج-کیاسر و شاهرود-توسکستان-گرگان وجود دارد.

انتخاب ساعت مناسب برای بازگشت یکی از دلایل مهم کاهش ترافیک در مواقعی است که تعطیلات مسافران را به سوی جاده ها روانه می سازد همچنین همراه داشتن سوخت کافی، اطمینان از سلامت خودرو، همراه داشتن مواد غذایی سبک و همچنین توجه به توصیه های پلیس و راه و ترابری می تواند در زمره نکات مهم در مواقع ترافیک های جاده ای باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار