رییس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری اعضاء باند سارقان خودرو در شهرستان های سمنان و مهدیشهر خبر دا د.
کد خبر: ۴۹۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 07 September 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از سمنان لاین، سرهنگ حداد در تشریح این خبر گفت: در پی سرقت های متعدد انواع خودرو در سمنان و مهدیشهر ، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات همه جانبه باتد سارقان خودرو را شناسایی و با همکاری ماموران انتظامی در یک عملیات ضربتی سه نفر از آنان را دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت دادند.

وی ادامه داد: این سارقان با انتخاب خودروهایی که بدون محافظ و دزدگیر در اماکن خلوت پارک شده بودند اقدام به سرقت آنها کرده و پس از ربایش به خارج شهر و محل های خلوت برده و اقدام به سرقت محتویات داخل آن می کردند.

رییس پلیس آگاهی استان افزود: سارقان پس از سرقت محتویات داخل خودرو آنها را در همان محل و با همان وضعیت رها و از محل متواری می شدند.

سرهنگ حداد با بیان اینکه تلاش پلیس آگاهی برای دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد گفت: این سه سارق تا کنون به۲۰فقره سرقت اعتراف کردند

رییس پلیس آگاهی استان سمنان در پایان به شهروندان توصیه کرد:اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر ، سوئیچ مخفی ، قفل فرمان، قفل پدال ، قفل سوئیچ یک و سایر وسایل تأخیری و بازدارنده مجهز و از پارک خودروی خود در محل های خلوت و تاریک ممانعت کنید.

برچسب ها: سرقت ، سارق خودرو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار