فرمانده انتظامی شاهرود:
فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری سارق ۲۲ ساله در این شهرستان خبر داد و گفت: این جوان شاهرودی در حال سرقت یک صندوق صدقات دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
کد خبر: ۴۹۰۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵ 06 September 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از روابط عمومی ناجا، سرهنگ مجتبی اشرفی درباره دستگیری سارق جوان ۲۲ساله شاهرودی، توضیح داد: این سارق جوان که اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی دارد اقدام به سرقت از صندوق صدقات، محصول باغات انگور و وسایل داخل خودرو می کرد و یک فقره سرقت دوچرخه نیز درپرونده خود دارد.

وی افزود: ماموران واحد تجسس کلانتری ۱۲بسیج شاهرود این فرد را که درحال سرقت از یک صندوق صدقات بوده رویت و دستگیر کردند و پس از انتقال به کلانتری در بازجویی های انجام شده وی به دو فقره سرقت داخل خودرو، یک فقره دوچرخه و پنج فقره سرقت میوه انگور از باغات اعتراف کرد.

فرمانده انتظامیشاهرود با اشاره به اعتراقات صریح متهمگفت: وی در اعترافات خود بیان داشته که سالهاست به موادمخدر اعتیاد داشته و با شغل آزاد هزینه اعتیاد خود را تامین می کرد تا اینکه از دو سال قبل که به مصرف مواد مخدر صنعتی روی آورده شغل خود را رها و با اقدام به سرقت و فروش اموال مسروقه هزینه اعتیاد خود را تامین می کرد.

اشرفی افزود: این سارق جوان نزد مقامات قضایی در انتظار کیفر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار