معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران:
به گزارش تابناک سمنان، معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: سهمیه ۲۵ درصدی استخدامی ایثارگران و جانبازان در ادارات رعایت شود.
کد خبر: ۴۹۰۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ 06 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، جلیل عندلیبی در دیدار صبح چهارشنبه خود با استاندار سمنان در دفتر وی ضمن تاکید برضرورت رفع مشکلات ایثارگان در جامعه، تاکید کرد: با توجه به مشکلات اشتغال حاکم بر جامعه، دستگاه های دولتی استخدام ۲۵ درصدی ایثارگران و جانبازان را مدنظر قرار دهند تا بتوانیم از این موانع عبور کنیم.

وی با یادآوری اینکهسه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم از بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمات دریافت می‌کنند، افزود:با توجه به منابع کم بنیاد شهید، امکان خدمت رسانی در سطح عالی به این عزیزان نیست و بخش اعظمی از تکالیف بر عهده دستگاه‌های اجرایی محسوب می شود.

استان سمنان ۳ هزار شهید تقدیمکرده است

استاندار سمنان نیز در این دیدارضمن اشاره به وجود سه هزار شهید والامقام دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در این استان، گفت: مقام شهدا به هیچ گروه و جریان سیاسی خاصی وابسته نیست و نباید از جایگاه و شخصیت والای آنان سوءاستفاده کرد.

محمدرضا خباز با یادآوری اینکه استان سمنان نسبت به کشور با توجه به جمعیت، بیشترین تعداد شهدا را تقدیم انقلاب کرده است، بیان کرد:بیش از ۲۶۰ برنامه درخصوص شهدا و ایثارگران و جانبازان در استان برگزار شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدا در سطح روستاها، بخش ها، شهرها و شهرستان های استان در راستای ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در زمره اقدامات مثبت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان است که باید تقویت شود.

این مقام مسوول تصریح کرد: بزودی آیین‌نامه اعطای نشان ملی به خانواده شهدا با سه شهید و عنوان چهره ماندگار در این بخش تدوین می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار