سیدجواد رضوی خبر داد:
به گزارش تابناک سمنان، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: جشن عاطفه ها همزمان با روز ۲۳شهریور در استان آغاز و تا پایان شب در ۵۳نقطه شهری و روستایی ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۴۸۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ 05 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، سید جواد رضوی صبح سه شنبه در نشست خبری خود با خبرنگاران پیرامون برگزاری جشن عاطفه های سال۹۶، به میزبانی کمیته امداد استان سمنان، ضمن بیان اینکه این مراسم مطابق هر سال روز ۲۳ شهریورماه برگزار می شود، بیان داشت: ۵۳نقطه شامل۱۵پایگاه در سمنان، ۱۳ پایگاه در شاهرود، هفت پایگاه در دامغان و پنج پایگاه در مهدی‌شهر در کنار چهار پایگاه در میامی و سه پایگاه در سرخه، آردان و گرمسار عهده دار جمع آوریکمک های مردمی خواهند بود.

وی افزود: در سال جاری همچنین این امکان به وجود آمده تا مردم نیک اندیش استان سمنان با شماره گیری *۸۸۷۷ * ۰۲۳# نیز به نیازمندان در جشن عاطفه ها کمک کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنانگفت: حساب بانک صادرات به شماره ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و کارت بانکی ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۷۶۹۸۴ به نام کمیته امداد نیز آماده پذیرش کمک های نقدی به صورت انتقال وجه شتابی است.

رضوی با بیان اینکه کمیته امداد امکان استفاده از سیستم های پرداخت نقدی و غیر نقدی را برای رفاه مردم مهیا کرده است، گفت: در سال جاری تعداد پایگاه های ثابت کمیته امداد در جشن عاطفه ۱۵درصد کاهش یافته و با همراهی شرکت های اوپراتور در صدد هستیم تا واریز غیرحضوری را تسهیل کنیم.

وی افزود: در سالجاری همچنین جشن عاطفه در سه مرحلهشامل ۲۳شهریور ماه در پایگاه های سطح استان، بیست و چهارم همین ماه در سطح ۲۱نقطه نماز جمعهو همچنین ۱۹ مهرماه در سطح مدارس برگزار خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنانگفت: در سال گذشته ۴۶۱میلیون تومان کمک نقدی در جشن عاطفه ها جمع آوری شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار