برای افتتاح چند پروژه تولیدی:
به گزارش تابناک سمنان، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی روز پنجشبه نهم شهریور 96 برای افتتاح 2 طرح کشاورزی و دام و طیور به ارزش 113 میلیارد ریال به شهرستان گرمسار سفر می کند.
کد خبر: ۴۸۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲ 30 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، سیدحسن میرعماد بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محمود حجتی به منظور افتتاح دو پروژه تولیدی بخش کشاورزی در ایوانکی و گرمسار به این استان سفر می‌کند.

وی با بیان این که این دو پروژه در شمار پروژه‌های هفته دولت استان نیامده افزود: دهکنده تولید قارچ نجم در ایوانکی و کارخانه تولیدی خوراک دام گرمسار دو پروژه‌ایی هستند که فردا با حضور وزیر جهادکشاورزی به بهره‌برداری می‌رسند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه دهکده قارچ نجم در ایوانکی به بهره برداری می رسد ادامه داد: این واحد تولیدی 1300تنظرفیت تولید دارد که فاز اول آن فردا با ظرفیت تولید 600تن به بهره‌برداری می‌رسد و فاز دوم آن با ظرفیت 700 تن نیز کلنگ زنی خواهد شد.

میرعماد اعتبار هزینه شده برای این واحد را 405 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این واحد 45 فرصت شغلی مستقیم و 75 شغل غیرمستقیم ایجاد می‌کند.

وی همچنین از افتتاح کارخانه تولیدی خوراک دام گرمسار خبر داد و افزود: این واحد تولیدی توسط تعاونی گاوداران گرمسار وبا ظرفیت تولید 60 هزار تن و با اعتباری بالغ بر 6میلیارد تومان آماده افتتاح شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه این تعاونی 2148 عضو دارد گفت: با افتتاح این واحدها ظرفیت واحدهای تولیدی و صنایع تبدیلی بخش کشاورزی در استان افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه افتتاح این پروژه ها با حضور استاندار برگزار می شودگفت: سفر وزیر محدود به شهرستان گرمسار است و به منظور حضور در برنامه‌ای دیگر استان را ترک خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار