به گزارش تابناک سمنان، فرماندار گرمسار از افتتاح ۵۱طرح اقتصادی و عمرانی در ششمین روز هفته دولت این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه ها با اعتبار ۴۵۳ میلیارد و ۹۳۶ میلیون ریال به بهره رسید.
کد خبر: ۴۸۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴ 29 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، داریوش طاهری صبح سه شنبه در ششمین روز از هفته دولت در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه بابیان اینکه ۴۵طرح عمرانی با اعتبار ۱۶۸میلیارد و ۷۳۶میلیون ریال به بهره برداری رسید، تصریح کرد: شش طرح اقتصادی نیز با اعتبار ۲۸۴میلیارد و ۵۶۴ریال افتتاح خواهد شد که بهره برداری از این شش طرح اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ۲۲۸نفر را فراهم می کند.

وی افزود: پیست دوچرخه سواری بلوار آزادگان با اعتبار یک میلیارد ریال،احداث یک هزار و ۷۸۵ متر شبکهشش سرخط فیدر ۲۰ کیلو ولت از پست ۶۳ کیلو ولت شهرک صنعتی گرمسار با صرف اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال وکارخانه تولید دام و طیور گرمسار با حجم تولید ۲۰۰ تن در روز با اعتبار ۶۸ میلیارد ریال و بهسازی و اصلاح معابر روستایی غیاث آباد، ریکان وفند با صرف اعتبار دو میلیارد و ۴۸۷ میلیون ریال در هفته دولت به بهره برداری رسید.

فرماندار گرمسار با اشاره به دو طرح حوزه گردشگری در این شهرستان ابراز داشت: هتل سه ستاره شهر آفتاب گرمسار با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال آغاز به کارکرد و مجتمع گردشگری پذیرایی و اقامتی حاجی آبادگرمسار با صرف اعتبار سه میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

طاهری ادامه داد: دو دستگاه پست هوایی به ظرفیت ۳۲۰ مگاواتدر خیابان سیادتگرمسار با اعتبار ۶۳۰ میلیون ریال و احداث مسکن روستایی خان معصومهبا ۷۷ متر مربع با اعتبار ۵۳۹ میلیون ریال ازمحلتسهیلات بانکی و خود یاری به بهرهبرداری رسید.

وی افزود: یک دستگاه پست هوایی با ظرفیت ۱۶ گاوا در خیابان پلیسگرمسار با اعتبار ۳۳۰ میلیون ریال و شبکه رینگ فید مومنی و شهدا با اجرایی شدن هزار و ۶۰۰ متر شبکه متوسط هوایی با صرف اعتبار ۵۵۰ میلیون ریال و یک دستگاه و نصب دستگاه پست هوایی به ظرفیت ۱۲۵ گاوا در منطق حسن آباد حاج تقی با اعتبار ۳۸۰ میلیون ریال احداث شد.

فرماندار گرمسار با اشاره به طرح های بنیاد مسکن در این شهرستان ابراز داشت: جدول گذاری و آسفالت خیابان علامه مجلسی با اعتبار ۲۵۰ یلیون ریال، بهسازی معابر روستای حاجی آباد با اعتبار ۲۹۶ میلیون ریال، بهسازی معابر روستای ملیجان بالا با اعتبار ۳۶۸ میلیون ریال، بهسازی و اصلاح معابر روستای قاطولگرمسار، جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر روستای کرک با اعتبار ۹۸۹ میلیون ریال و جدول گذاری و آسفالت پیاده رو سازی خیابان شهید چمران با اعتبار شش میلیارد ریال و بهسازی و اصلاح معابر روستایی محمد آباد و کوشک خالصه بایک هزار و ۳۵۷ میلیارد ریالاجرایی شده است.

طاهری در ادامه تصریح کرد: اجرای ۸۷ کیلومتر سامانه های نوین آبیاری با ۹ میلیارد و ۷۲۱ میلیون ریال، احداث استخر ذخیره سازی آب کشاورزی با دو هزار و ۶۲۳ متر مکعب با اعتبار۲۴۷ میلیون ریال نهال کاری، آبیاری و مراقبت، بیابان زدایی، ایجاد پوشش گیاهی، در سطح ۱۵۰ هکتار با اعتبار ۲۰۰ میلیون ریال از جمله طرح های حوزه کشاورزی در این شهرستان به شمار می رود.

وی افزود: آموزشگاه ۱۲ کلاسه اتباع گرمسار با مساحت هزارو ۴۶۴ متر مربع با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال آغاز به کار کرد و روشنایی طولی گردنه های برفگیر محور گرمسار- چنداب با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال اجرایی و به بهره برداری رسید.

در هفته دولت ۴۸۷ طرح عمرانی، اقتصادی و تسهیلاتی با اعتبار ۳۱۰ میلیارد تومان با ایجاد ۷۵۴ شغل در استان سمنان در حال افتتاح است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار