با آغاز به کار شورای پنجم؛
به گزارش تابناک سمنان، با آغاز به کار شورای پنجم در سمنان و شهرستان های استان و در نشست تودیع و معارفه اعضای جدید شورای شهر انتخاب شدند.
کد خبر: ۴۸۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ 23 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، نخستین روز کاری شورای شهر پنجم در سمنان صبح چهارشنبه در حالی آغاز شد که سید مسعود سیادتی و مجید نظری کاندیدای ریاست شورا شدند.

سید مسعود سیادتی با کسب پنج رای از هفت رای ماخوذه به عنوان رئیس شورا و عباس آلبویه با کسب شش رای از هفت رای ماخوذه نایب رییس شورای اسلامی شهر سمنان انتخاب شدند.

عباس آلبویه با شش رای و محمد همتی نیز با شش رای به ترتیب به عنوان نایب رییس و منشی شورای شهر سمنان انتخاب شدند.

همچنین در این نشست بر اساس تصمیم اعضای شورا،حمید دهرویه به عنوان سرپرست شهرداری سمنان انتخاب شد.

درپنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در سمنان ۷۷.۴۹درصد مشارکت آقایانو ۲۳.۵۰درصد زنان مشارکت داشتند.

میرابوالحسنی رئیس شورای شهر شاهرود شد/ طباطبایی نایب رئیس

نخستین روز کاری شورای شهر پنجم در شاهرود نیز در حالی آغاز شد که نخستین دستور جلسه رای گیری برای انتخاب اعضای هیئت مدیره بود که طی آن سید حبیب میرابوالحسنی به عنوان رئیس، طباطبایی به عنوان نایب رئیس، سمیعی به عنوان منشی و محبی به عنوان سخنگو انتخاب شدند.

رئیس شورای شهر شاهرود در آستانه رای گیری انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورا، گفت: عملگرایی و همچنین توسعه شهری اولویت های شورای پنجم است.

سید حبیب میرابوالحسنی تاکید کرد: یکی از بزرگترین رسالت های شورای شهر شاهرود امروز با مشخص شدن چهره اعضای هیئت رئیسه، انتخاب شهرداری توانمند برای شاهرود است که خوشبختانه نگاه اعضای شورای به این موضوع، نگاهی کاملا کارشناسی و بر اساس صلاحیت است.

وی افزود: شورای شهر شاهرود با صلابت و بدون تاثیر پذیری از هیچ حزب و گروه و مرامی به کار خود ادامه می دهد.

نشست شورای اسلامی شهر شاهرود همچنان با پیگیری دستور کار دوم ادامه دارد.

در این نشست همچنین از اعضای سابق شورای شهر تجلیل شد.

عباسعلی اصغری رئیس شورای شهر میامی شد/ مریم حدیدی نایب رئیس

نخستین روز کاری شورای اسلامی پنجم شهر میامی در حالی آغاز شد که عباسعلی اصغری به عنوان رئیس شورا و مریم حدیدی نیز به سمت نایب رئیس انتخاب شدند.

در نخستین دستور جلسه رای گیری برای انتخاب اعضای هیئت مدیره بود که طی آن سید حسن موسوی به عنوان سخنگو، سید رضا موسوی خزانه دار و قاسم قادری به عنوان منشی پنجمین دوره شهر و روستای میامی انتخاب شدند.

عباسعلی اصغریرئیس شورای شهر میامی طی سخنانی کوتاه در این نشست تاکید کرد: در دور پنجم شورای شهر عمل گرایی و توسعه شهری ملاک کار اعضا خواهد بود و می کوشیم تا با در نظر گرفتن توانمندی ها و نگاه کارشناسی و بر اساس صلاحیت افراد شهردار میامی را انتخاب کنیم.

در این نشست محمود صائمی نیز به عنوان سرپرست شهرداری میامی انتخاب شد.

مسلم نصرتی بار دیگر شهردار دامغان شد

در اولین روز از فعالیت رسمی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر دامغان،مسلم نصرتی با هفت رای اعضای این شورا بار دیگر در سمت شهردار این شهر باقی ماند.

مسلم نصرتی شش سال در پست شهرداری دامغان در حال خدمت و فعالیت به مردم است.

شهرستان دامغان چهار شهر شامل دامغان، امیریه، دیباج و کلاته رودبار دارد.

شهر دامغان با جمعیت بیش از ۶۰هزار نفری دارای هفت عضو شورای اسلامی شهر است.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار