شهردار شاهرودگفت: امسال 248 میلیون تومان از محل جرایم راهنمایی و رانندگی و 200 میلیون تومان برای بهسازی معابر از سوی دولت به شهرداری شاهرود داده شده است.
کد خبر: ۴۸۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹ 20 August 2017
به گزارش تابناک سمنان، سید حسن میرفانی یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، با رد برخی صحبت ها درباره اختصاص بودجه 6 میلیارد تومانی دولتی به شهرداری شاهرود، بیان کرد: فقط 2 میلیارد و 700 میلیون تومان اسناد خزانه برای تکمیل باغ ایرانی در نظر گرفته شده و قرار است این مبلغ در مدت 2 سال آینده، تخصیص یابد.


وی با بیان اینکه طبق قانون هرسال 60 درصد از جرایم راهنمایی و رانندگی به شهرداری ها داده می شود، افزود: از 800 میلیون تومانی که امسال باید از این محل به شهرداری شاهرود اختصاص یابد، تاکنون 248 میلیون تومان پرداخت شده و برای ساخت و تجهیز مرکز کنترل ترافیک هزینه شده است.

شهردار شاهرود یادآور شد: از 450 میلیون تومان اعتبار بهسازی معابر نیز امسال 200 میلیون تومان تخصیص یافته است.
میرفانی به بدهی دانشگاه ها به شهرداری هم اشاره کرد و گفت: دانشگاه صنعتی شاهرود به دلیل ساخت و ساز غیر مجاز از سال 86 یک میلیارد و 198 میلیون تومان به شهرداری بدهکار بوده اما با گذشت 10 سال هنوز این مبلغ پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: با وجود ساخت و سازهای بدون مجوز این دانشگاه با گذشت سال ها، اکنون در کمیسیون ماده 100، جریمه دانشگاه صنعتی شاهرود بیش از 20 میلیارد تومان خواهد بود.

میرفانی درباره بدهی شهرداری به سیستم بانکی نیز گفت: سال 92 شهرداری شاهرود سه میلیارد و 800 میلیون تومان بدهی داشت اما از آن زمان تاکنون علاوه بر پرداخت این مبلغ، 41 میلیارد تومان وام نیز دریافت و به بانک بازگردانده شده است.

وی افزود: 2 میلیارد تومان سررسید باقی مانده از این وام تنها بدهی شهرداری به سیستم بانکی است که در زمان مقرر پرداخت خواهد شد.

شهر شاهرود با 173 هزار نفر جمعیت پرجمعیت ترین شهر استان سمنان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار