به گزارش تابناک سمنان،معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان از رشد 21 درصدی رتبه‌های زیر ۲۰۰۰ دانش‌آموزان این استان در کنکور سراسری سال ۹۶ خبر داد و گفت:رتبه‌های برتر هم استانی در کنکور امسال بزودی تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۴۸۰۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲ 19 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، حسین فولادیان با اعلام این خبر افزود: داوطلبان کنکور سراسری استان سمنان در کنکور امسال۳۵۴رتبه زیر دو هزار را در گروه‌های مختلف آزمایشی به خود اختصاص دادند که نسبت به سال گذشته از رشد بیست و یک درصدی برخوردار است.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به اینکه دسترسی به همه داوطلبان کنکور میسر نبوده احتمال افزایش رتبه‌ها وجود دارد.

معاون آموزش متوسطه استان آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: دانش آموزان استان سمنان در کنکور سراسری امسال علاوه بر این،۱۹رتبه دو رقمی را نیز کسب کردند.

فولادیان با تبریک این موفقیت به جامعه فرهنگیان استان از خدمات آنان تقدیر و اظهار امیدواری کرد با اجرای برنامه‌های کیفی و هدفمند در سطح مدارس شاهد موفقیت بیش از پیش دانش‌آموزان این استان در عرصه‌های مختلف علمی و آموزشی باشیم.

معاون آموزش متوسطه استان آموزش و پرورش استان بر لزوم تشویق چهره های برتر کنکور تاکید کرد و گفت: تجلیل از رتبه های برتر کنکور سراسری بزودی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد.

برچسب ها: کنکور سراسری ، تجلیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار