نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای پروژه های مختلف عمرانی باید به ایجاد حس رضایتمندی در مردم کمک کند، گفت: زمان احداث حدود 90 درصد طرح های عمرانی در سطح کشور تا زمان بهره برداری طولاتی است.
کد خبر: ۴۸۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 19 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»محمدرضا تابش در آیین بهره برداری از تعدادی پروژه عمران شهرداری اردکان، با بیان اینکه میانگین زمان اتمام پروژه ها سه سال است، عنوان کرد: زمان احداث حدود 60 درصد پروژه ها بیش از 15 سال طول می کشد که بیانگر وجود مشکل و نقص در تعریف و اجرای طرح های مختلف عمرانی است.
تابش با اشاره به برخی این مشکلات ادامه داد: نقص در ضوابط و مقررات جذب پیمانکار، نبود تامین بودجه لازم، بی توجهی به معارضان مسیر اجرای پروژه ها، انتخاب نکردن مشاور توانمند و عجله در اتمام پروژه ها و نیاز به دو باره کاری، از جمله مشکلات است ،باید برای رفع آن مسئولان مربوط خصوصا اعضای شوراهای اسلامی، شهرداران و دهیاران توجه و مراقبت لازم را داشته باشند.
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی همچنین با تاکید بر این موضوع نباید مسایل جناحی و سلیقه های فردی در تصمیم گیری های شهری دخالت داده شود، عنوان کرد: معیار عمل مدیران باید تخصص گرایی و تعهد به انقلاب و مردم باشد‌.
تابش تصریح کرد: تمام تلاش ها و پیگیری ها زمانی که بتواند حس رضایتمندی را در مردم ایجاد کند قطعا می تواند اثرگذار باشد.
وی همچنین به پیگیری ها برای جبران کاهش درآمد شهرستان از محل وصول مالیات بر ارزش افزوده و پیش بینی مواردی در قانون همچون موضوع یک درصد فروش معادن اشاره کرد و در ادامه توصیه هایی به مدیران دستگاه های اجرایی برای پیگیری نیازهای شهرستان در موضوع آب، فضای سبز، گردشگری و ... عنوان کرد‌.
نماینده مردم اردکان از تلاش های اعضای شورای شهر اردکان در دوره چهارم ، نسبت به توسعه شهر قدردانی کرد.
در آیین یاد شده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی چهارم و پنجم شهر و تعدادی از مسئولان ادارهها و مردم محله مختلف اردکان حضور داشتند؛ احداث 10 پروژه عمران شهری با صرف افزون بر 200 میلیارد ریال آغاز یا بهره برداری از چند پروژه آغاز شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار