فرماندار سرخه:
فرماندار سرخه در دیدار با خبرنگاران این شهرستان با تاکید بر جایگاه خبر در مناسبات اجتماعی گفت: در حال حاضر 20 خبرنگار در شهرستان سرخه فعالیت می کنند.
کد خبر: ۴۸۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 19 August 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از مرآت، علی محمد مویدی زاده فرماندار سرخه در جلسه تجلیل و تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه و قلم فعال در سطح شهرستان سرخه ضمن گرامی داشت مقام با ارزش خبرنگاران گفت: در حال حاضر بیش از 20 خبرنگار و شهروند خبرنگار در سطح شهرستان سرخه مشغول فعالیت می باشند.

مویدی زاده افزود: شهرستان سرخه به دلیل نوپا بودن با کمبود هایی در عرصه خبر و خبررسانی مواجه است که در چند سال اخیر با راه اندازی جلسات هماهنگی روابط عمومی های شهرستان با خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه و تاکیدات و همراهی مسئولین با رشد چشمگیری مواجه بوده که در حال حاضر بیش از 20 خبرنگار و شهروند خبرنگار در سرخه به امر خبررسانی و اطلاع رسانی مشغول می باشند.

فرماندار سرخه اظهار کرد: خبرنگاران در تمایم عرصه های و برهه های متعدد و حساس به بیان واقعیت ها و مطالبات اقشار مختلف جامعه می پردازند در حالیکه در حوزه مشکلات و کمبود های عرصه خبررسانی و نارسایی های موجود در پیگیری مطالبات و حقوق اولیه خود مظلوم هستند.

وی ادامه داد: قلم و تحریر خبرنگاران و صاحبان قلم ورسانه در جامعه امروز در صورت همراهی با درایت، سیاست، بصیرت و کیاست می تواند از بسیار از پروژه ها،برنامه ها و اقدامات همراه با اعتبارات هنگفت تاثیرگزار تر عمل کرده و به مرتفع شدن مشکلات کمک کند درحالیکه این قشر از جامعه در تحریر مشکلات و نواقص موجود بر سر راه فعالیت خود ایثار کرده و چشم پوشی می کنند.

مویدی زاده با بیان اینکه امروزه مفهوم دهکده جهانی با نزدیک شدن جوامع به همدیگر معنای واقعی خود را پیدا کرده است گفت:در عصر امروز که تکنولوژی و ارتباطات بیش از پیش در زندگی روزمره جای خود را تثبت نموده است حضور خبرنگاران به عنوان طلایه داران عرصه اطلاع رسانی لازمه اصلی و انکار ناپذیر است.

فرماندار سرخه با بیان اینکه وظیفه خبرنگار اطلاع رسانی در جهت پیشرفت جامعه است نه حمایت از گروهی خاص بدون نقد و بررسی بی طرفانه گفت: حق طلبی بدون جانبداری شرط اصلی و لازمه اساسی خبرنگار موفق است.

وی با اشاره به این موضوع که حضور و فعالیت خبرنگاران در سطح شهرستان سرخه در موارد متعددی باعث تسریع در به سرانجام رسیدن مشکل موجود شده است گفت:در صورت نبود خبرنگاران و عدم فعالیت به دور از شفافیت اطلاع رسانی توسعه همه جانبه شکل نخواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار