رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: رفتار پراشکال بیمه تأمین اجتماعی در پرداخت مطالبات دانشگاه علوم پزشکی باعث ایجاد ناراحتی بین کارکنان این مجموعه شده است.
کد خبر: ۴۸۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 19 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، مهدی شادنوش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با بیان اینکه در سال‌های گذشته زنجیره‌ بخش سلامت در سطح کشور ناقص بود، اظهار داشت: در چند سال اخیر با اقدامات انجام‌شده این زنجیره کامل شده است و امیدواریم روند رو به بهبود ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: موضوع سلامت انسان از بدو تولد باید مورد توجه قرار گیرد تا در زمانی که به نیروی مولد تبدیل می‌شود، بتوانیم از انسان‌های سالم به‌خوبی استفاده کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افزود: سلامت انسان در دنیا بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد و در کشور نیز به این موضوع باید به‌صورت ویژه توجه شود.

شادنوش با بیان اینکه رفتار پر از اشکال بیمه تأمین اجتماعی در پرداخت مطالبات دانشگاه علوم پزشکی باعث ایجاد ناراحتی بین کارکنان این مجموعه شده است، اظهار کرد: کارکنان علوم پزشکی استان سمنان خواسته‌های به‌حقی داشتند که مورد بررسی قرار گرفت و امیدواریم از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید به همه مردم در بخش سلامت و درمان خدمات خود را به‌صورت کامل ارائه دهیم و تفاوتی بین مراجعان وجود ندارد، بیان کرد: همه انسان‌ها با همدیگر برابرند و از خدمات درمانی بهره‌مند خواهند شد و مشکلات مالی باعث نخواهد شد که در روند درمان بیماران مشکلی به وجود بیاید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تصریح کرد: حوزه سلامت را نباید درگیر مسائل سیاسی کنیم و این موضوع خیانت به اقشار مختلف مردم به حساب می‌آید.

شادنوش خاطرنشان کرد: حوزه سلامت برای همه اقشار مختلف جامعه است و مربوط به گرایش خاص نیست و باید به این موضوع توجه داشت.

وی گفت: در دنیا رسانه به‌عنوان یک علم پیشرفته به‌حساب می‌آید و اقدامات لازم برای تقویت آن انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: در سال‌های گذشته در تلاش بودیم تا زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم و در حال حاضر و برای سال‌های آینده اتفاقات مهمی در این حوزه رخ می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار