سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: هنوز خیلی از مصوبات بخش بهداشت و درمان روی زمین مانده و طرح سلامت تکمیل نشده است.
کد خبر: ۴۸۰۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 19 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، احمد همتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: وضع استان سمنان در حوزه بهداشت و سلامت در قیاس با سایر استان‌ها مطلوب و بهتر است.

وی ادامه داد: چندین پروژه مهم درمانی در پنج ماه اول سال ۹۶ در استان سمنان به بهره‌برداری رسیده است یا در مسیر تکمیل قرار دارد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تأکید بر اینکه برنامه ششم توسعه برنامه‌های مهمی برای کاهش هزینه‌های درمانی مردم دارد، تصریح کرد: ازجمله این برنامه‌های مهم، پزشک خانواده و تکمیل شدن طرح سلامت است.

همتی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور در دولت دوازدهم باید کابینه‌ای قوی داشته باشد، اضافه کرد: رئیس‌جمهور باید کابینه‌ای از وزرای کاری داشته باشد؛ زیرا دولت دوازدهم باید دولت کار باشد.

وی با بیان اینکه برخی از وزرا در دولت یازدهم عملکرد خوبی داشتند، تصریح کرد: ازجمله این وزرا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که عملکرد خوبی داشت ولی هنوز خیلی از مصوبات روی زمین مانده و طرح سلامت تکمیل نشده است.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تأکید بر اینکه مردم از رئیس‌جمهور انتظار دارند مشکلات اصلی جامعه را برطرف کند، اظهار کرد: ازجمله این مشکلات، اشتغال جوانان و معضل بیکاری است و دولت باید نگاه خاصی به معیشت مردم داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار