کد خبر: ۴۷۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵ 11 August 2017


فرماندار زابل گفت: سرمایه گذاری لازمه تولید و اشتغال است و همه کسانی که دل در گرو توسعه و آبادانی سیستان دارند ، باید از تمام ظرفیت و توان خویش برای جذب سرمایه و سرمایه گذاری در این خطه از ایران اسلامی استفاده کنند.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، هوشنگ ناظری در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان زابل که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: بحث تولید و اشتغال دغدغه تمام مسئولان کشور است و اگر به دنبال تحقق منویات مقام معظم رهبری و اهداف دولت در این خصوص هستیم ، همگان باید با برخورداری از هر پتانسیل و جایگاهی که دارند با روحیه جهادی برای تولید و اشتغال تلاش کنند.

فرماندار زابل با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی باید خود را با اهداف و برنامه های دولت برای تولید و اشتغال بیش از پیش تطبیق دهند، بیان کرد: هر اقدامی که به فرار سرمایه و سرمایه گذار منجر شود خیانت محض به مردم و کشور است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل تصریح کرد: معرفی سیستان با عناوینی همچون ماتم خانه ، منطقه ای که هیچ توجه ای به آن نمی شود و … دور از واقعیت و غیرقابل قبول است، چرا که این گونه تفاسیر و بیانات باعث خواهد شد ، سرمایه گذار برای حضور در سیستان و رونق تولید و اشتغال در هیچ بخشی راغب نباشد.

فرماندار زابل در بخش دیگری از سخنان خویش به تشریح دلایل اخذ مالیات پرداخت و گفت: مالیات برای تحقق عدالت اقتصادی است، وصول مالیات باید با توجه به وضعیت اقتصادی هر منطقه انجام شود ، لذا مالیات در سیستان که قریب به دو دهه با قهر طبیعت دست و پنجه نرم می کند ، بایستی متناسب با شرایط خشکسالی اخذ شود.

هوشنگ ناظری با اشاره به اینکه معرفی سیستان و بلوچستان بعنوان سومین استان کشور در جذب سرمایه خارجی ، نشان دهنده عزم جدی و تلاش های بی شائبه مسئولان استانی است، افزود: دولت آمادگی حمایت از سرمایه گذاری و استقبال از سرمایه گذاران در منطقه را دارد و در این مسیر مهم و حیاتی که منجر به تولید و اشتغال خواهد شد از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار