عضو فراکسیون امید مجلس:
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: امروز دولت باید به مطالبات مردم پاسخ دهد و شنیدن حرف منتقدان خواسته مردم از دولت دوازدهم است.
کد خبر: ۴۷۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ 10 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، احمد همتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره مراسم تحلیف رئیس‌جمهور دوازدهم ایران اظهار کرد: خدمت مقام معظم رهبری در جریان تنفیذ حکم رئیس دولت دوازدهم بودیم و مثل همیشه این مراسم در محضر رهبر معظم انقلاب باشکوه انجام شد.

وی ادامه داد: این مراسم بسیار باشکوه بود و جلوه‌ای از وحدت ملی را به نمایش گذاشت و این مهم به‌خوبی نشان داده شد؛ بیانات ارزشمندی را مقام معظم رهبری داشتند و راهکارها و راهنمایی‌های خوبی را بیان فرمودند.

عضو فراکسیون امید مجلس با تأکید بر اینکه محور اصلی سخنان مقام معظم رهبری وحدت جامعه بود، افزود: همه باید اظهارنظر کنند و در سطح بین‌المللی هم باید این وحدت و انسجام را ایجاد کنیم؛ در جریان تنفیذ رئیس‌جمهور وقایع خوبی رخ داد و مراسم تحلیف هم مناسب بود.

همتی با اشاره به اینکه هیأت‌های مختلف از سراسر دنیا به این مراسم دعوت شده بودند، تصریح کرد: این مراسم پیامی برای جهانیان داشت که علاوه بر همه دشمنی‌های آمریکا با ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران، کماکان ارتباط ایران با دنیا برقرار است.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور با مراسم تحلیف عملاً کار خود را در دولت دوازدهم آغاز کرد، اضافه کرد: قطعاً قول‌هایی که در این انتخابات داده شده، را باید برآورده کنند و به مطالبات مردم پاسخ دهند.

عضو فراکسیون امید مجلس با تأکید بر اینکه ایجاد آرامش، امنیت و وحدت در جامعه و شنیدن حرف منتقدان از مطالبات اصلی مردم از دولت دوازدهم است، افزود: محور دوم این مطالبات، اشتغال‌زایی برای جوانان و رفع معضل بیکاری است.

همتی با اشاره به اینکه حمایت از تولید ملی مطالبه مهمی از دولت دوازدهم است، تصریح کرد: دولت باید حامی تولید ملی باشد تا شاهد رونق اقتصادی در کشور باشیم.

وی با بیان اینکه رئیس دولت دوازدهم باید خواسته ملت و رهبر معظم انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارد، اظهار کرد: همه با هم از سه قوا گرفته تا جریان‌های فکری مختلف باید همسو و متحد در جهت رسیدن به این اهداف عالی نظام اسلامی حرکت کنند تا مشکلات کشور برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار