رئیس مرکز فنی ‌و حرفه‌ای برادران سمنان:
رئیس مرکز آموزش فنی ‌و حرفه‌ای برادران سمنان گفت: ورود به بازار کار برای کارآموزان فنی‌ و‌ حرفه‌ای قطعی است و این افراد تضمین شغلی دارند.
کد خبر: ۴۷۶۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵ 10 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، عباس قاسمیان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: تمام کسانی که دوره‌های آموزشی را به‌صورت کامل سپری کنند، بعد از اخذ مدرک و داشتن شرایط لازم وارد بازار کار خواهند شد.

وی ادامه داد: کارآموزان بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی باید پروژه‌ای در خصوص رشته تخصصی خود ارائه کند و بعد از قبولی در آزمون به‌عنوان فارغ‌التحصیل شناخته می‌شوند که با داشتن کارت پایان خدمت می‌توانند در زمینه تخصصی خود شروع به فعالیت کند.

رئیس مرکز آموزش فنی ‌و حرفه‌ای برادران سمنان تصریح کرد: در دوره‌های آموزشی، حداکثر مهارت‌های لازم در بخش‌های مختلف به کارآموزان ارائه می‌شود تا شاهد افرادی با مهارت بالا باشیم.

قاسمیان با اشاره به اینکه هزینه‌ها برای گذراندن این دوره‌ها بسیار پایین است، اظهار داشت: این مراکز برای استفاده عموم مردم دایر شده و باید تلاش کنیم تا از ظرفیت‌های موجود در استان سمنان در زمینه جذب کارآموز استفاده بهینه ببریم.

وی همچنین با بیان اینکه یک مرکز ثابت شامل ۱۰ کارگاه در شهرستان سمنان در حال فعالیت است، گفت: همچنین در زندان‌ها، پادگان‌ها، روستاها و... نیز مراکز آموزشی در حال فعالیت هستند.

رئیس مرکز آموزش فنی ‌و حرفه‌ای برادران سمنان اظهار کرد: با همکاری دانشگاه سمنان برای دانشجویان نیز امکان حضور در مراکز فنی‌ و حرفه‌ای فراهم شده تا این قشر جامعه هم مورد توجه قرار گیرد.

قاسمیان ادامه داد: آموزش‌ها از ۳۰ تا یک هزار و 800 ساعت با توجه به رشته و نیاز آن در این مراکز ارائه می‌شود.

وی گفت: تمام فارغ‌التحصیلانی که در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند در دوره‌های آموزشی شرکت کنند.

رئیس مرکز آموزش فنی ‌و حرفه‌ای برادران سمنان افزود: امیدواریم بتوانیم شرایط لازم را برای استفاده از این مهارت‌ها برای همه اقشار جامعه فراهم کنیم و شاهد روند رو به بهبود افراد دارای مهارت در استان سمنان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار