نماینده مردم سمنان در مجلس مطرح کرد
نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس گفت: شرایط مرکز استان سمنان ایجاب می‌کند که برقراری پروازهای عتبات عالیات در اولویت باشد.
کد خبر: ۴۷۴۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ 08 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، احمد همتی پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور مدیر فرودگاه سمنان و چند تن از دیگر مسؤولان شهرستانی برگزار شد، با بیان اینکه شرایط مرکز استان سمنان ایجاب می‌کند که برقراری پروازهای عتبات عالیات در اولویت باشد، افزود: با راه‌اندازی فرودگاه سمنان باید اولویت پروازها با عتبات عالیات باشد تا مردم سمنان به خواسته‌ خود برسند.

وی ادامه داد: داشتن پروازهای منظم برای استان سمنان و به خصوص شهرستان سمنان یک مزیت بسیار مهم و اساسی به‌حساب می‌آید.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم شهرستان سمنان سال‌هاست خواستار راه‌اندازی فرودگاه و پروازهای زیارتی از مرکز این استان هستند، باید اولویت پروازها بر اساس خواسته مردم باشد.

همتی با اشاره به اینکه پروژه فرودگاه سمنان در چند سال گذشته راکد بوده است، اظهار داشت: این پروژه راکد با همت مسؤولان دوباره آغاز به کار کرده و در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی فرودگاه سمنان خواهیم بود.

وی همچنین گفت: راه‌اندازی فرودگاه سمنان توسط یک مجموعه متخصص اتفاق افتاد که این موضوع باعث خشنودی استان سمنان است.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس اظهار کرد: در تمام پروژه‌هایی که به صورت تیمی و تخصصی در کشور انجام شده است، موفقیت حاصل شده و امیدواریم این پروژه نیز نتایج خوبی را در برداشته باشد.

همتی در پایان بیان کرد: داشتن فرودگاه در مرکز استان سمنان همچنین می‌تواند به جذب سرمایه‌گذار خارجی برای این استان کمک شایانی کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار