آیت الله شاهچراغی تأکیدکرد؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: مسوولان دستگاه های اجرایی استان برای رفع مشکلات مردم و افزایش رونق کسب و کار در جامعه تفکر حزبی و جناحی نداشته باشند.
کد خبر: ۴۷۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ 07 August 2017
آیت الله سید محمد شاهچراغی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: وحدت و اتحاد برای رفع مشکلات کشور و استان در اولویت کاری دستگاه های اجرایی باشد و نباید با رویکرد حزبی کشور را اداره کرد.


وی خاطرنشان کرد: استان سمنان مشکلات زیادی در زمینه بحران کمبود آب و بیکاری جوانان دارد و دولت دوازدهم باید اتخاذ تدابیری هوشمندانه برای رفع مشکلات مردم تلاش کند.

وی تصریح کرد: هر دولتی که در نظام جمهوری اسلامی بر سر کار می آید با تلاش و دلسوزی برای رفع مشکلات کشور تلاش کرده و دولت دوازدهم نیز باید با ارایه برنامه های راهبردی برای رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش کند.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به اینکه راه نجات اقتصاد کشور توجه به منویات رهبر انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی است و باید دولت دوازدهم برای چهار سال آینده این منویات را عملیاتی کند، گفت: کمبود آب و بیکاری 2 چالش اساسی در استان سمنان است و انتقال آب خزر که در سفر استانی آقای روحانی به سمنان در فروردین 95 مصوب شد باید عملیاتی شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی با تلاش مجاهدانه کارگزاران توانمندش افزایش می یابد و دولت دوازدهم با درایت برای سربلندی این نظام سرافراز در چهار سال آینده تلاش کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار