به گزارش تابناک سمنان،مدیر مخابرات منطقه سمنان درنشستی که به مناسبت واگذاری به منازل استان سمنان برگزار شد از آغاز واگذاری اینترنت بر بستر فیبرنوری برای منازل و بنگاه‌های اقتصادی با نام تجاری "تانوما" در سطح استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۰۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴ 31 July 2017

به گزارش تابناک سمنان،مدیر مخابرات منطقه سمنان درنشستی که به مناسبت واگذاری فیبر نوری به منازل استان سمنان برگزار شد از آغاز واگذاری اینترنت بر بستر فیبرنوری برای منازل و بنگاه‌های اقتصادی با نام تجاری "تانوما" در سطح استان سمنان خبر داد.

دارایی خاطر نشان کرد:برای تحقق یک دولت و شهر هوشمند نیاز است که یک سرویس را به صورت واحد ارائه دهیم که ما با استفاده از این فناوری صوت،تصویر و دیتا را به صورت واحد به مشترکین ارائه می دهیم.

بالاخره فیبرنوری به خانه های سمنان رسید/ سمنان رتبه ی سوم
مهندس دارائی با بیان اینکه نام تجاری این سرویس "تانوما" (تار نوري مخابرات ايران) می‌باشد، اینترنت باند پهن با سرعت فوق‌العاده و كيفيتي پايدار، IPTV با کیفیت HD و 4K، بانکداری الکترونیک، بازی و خرید آنلاین، تلفن تصویری، سیستم‌های نظارت تصویری، آیفون تصویری هوشمند، مدیریت هوشمند ساختمان، پارکینگ هوشمند، آموزش و پزشکی از راه دور و اینترنت اشیا را از جمله سرویس‌های قابل ارائه به صورت همزمان بر بستر فیبرنوری عنوان کرد.

سمنان،رتبه ی سوم را در شاخصFTTH به خود اختصاص داد

مدیر مخابرات منطقه سمنان گفت:استان سمنان رتبه ی سوم را در شاخصFTTH به خود اختصاص داده است و تا به امروز انتقال 200فیبر نوری به منازل سطح استان را داشته ایم.

مدیر مخابرات منطقه سمنان گفت:مزیت FTTH آن است که به راحتی می توانیم باند پهن یا دیتا را با سرعتی بسیار بالا به مشترکین ارائه دهیم. وی افزود:در بستر شبکه مسی یک سرویس را با سرعت 10مگابیت بر ثانیه ارائه می دهیم که این سرعت قابلیت ارتقا در آینده را دارا است.

وی ادامه داد: برای مناطقی که کشش و میل استفاده از اینترنت پرسرعت و تراکم جمعیتی بالایی دارند ظرفیت FTTH را ایجاد کرده ایم که درسمنان از میدان مشاهیر تا میدان معلم، گل شهر، قسمتی از مسکن مهر و شهرک گلستان در حال حاضر این ظرفیت را دارا هستند که تا پایان سال، بیست و پنج هزار ظرفیت به این مجموعه اضافه خواهیم کرد.

تفکیک هزینه سایت های داخلی از سایت های خارجی

دارایی بیان کرد:230 سایت داخلی در کشور وجود دارد وبا استفاده از این فناوری مشترکینی که از سایت های داخلی استفاده می کنند نیاز به پرداخت هزینه ترافیک بین الملل را ندارند.

بالاخره فیبرنوری به خانه های سمنان رسید/ سمنان رتبه ی سوم

وی افزود:هزینه مودم هایONT حداقل 200 الی 300هزار تومان است که در حال حاضر کابل کشی داخل ساختمان و تامین مودم مشترکین به صورت رایگان انجام می شود و مشترکین می توانند برای دریافت تعرفه ها به سامانه www.TCI.IR مراجعه کنند.

شایان ذکر است تانوما تکنولوژی جدیدی است که به جای کابل مسی از فیبرنوری برای انتقال اطلاعات بهره می برد و می توان سرویس های گوناگونی از جمله تلفن،اینترنت،سرویس های چند رسانه ای را با سرعت و کیفیت بسیار بالا در اختیار مشتریان قرار داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار