فرماندار سمنان:
فرماندار سمنان کاهش شش درصدی سهم مردم در تأمین هزینه‌های درمان را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای بزرگ دولت دانست و گفت: پیگیر افزایش رضایتمندی مردم از بهداشت و درمان هستیم.
کد خبر: ۴۷۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸ 31 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، سید عباس دانایی پیش از ظهر دوشنبه در نشست کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی سمنان با موضوع رصد مشکلات درمانی به میزبانی فرمانداری شهرستان ضمن بیاناینکه با حمایت‌های دولت تدبیر و امید هم‌اکنون رضایتمندی بیشتر مردم از اجرای طرح ملی سلامترا در شهرسمنان شاهد هستیم، ابراز داشت: با اجرای طرح سلامت در امرتوسعه امکانات و تجهیزات، در حال حاضر بهترین و جامع‌ترین خدمات در حال ارائه به مردمسمناناست.

وی بابیان اینکه مردم درگذشته دچار مشکلات زیادی در حوزه درمانی بودند، افزود: امروز شاهد به حداقل رسیدن این مشکلات هستیم و از سوی دیگر اعتماد مردم به‌نظام درمانی و بیمارستان‌ها نیز بیشتر شده است.

فرماندار سمنان بر لزومتعامل مطلوب بیمارستان‌ها با مراکز بیمه‌ای در پیگیری مطالباتگذشته تأکید کرد و ابراز داشت: بیمارستان‌ها باید از تمام ظرفیت‌های موجود به‌منظور کسب رضایت مراجعه‌کنندگان استفاده کنند.

در اینجلسه دربارهتعامل هر چه مطلوب‌تر بیمارستان‌ها با مراکز بیمه در راستای تسریع در وصول مطالبات بحث و تبادل‌نظر شد.

تسریع در ارسال اسناد مالی بیمارستان‌ها به مراکز بیمه‌ای، ارائه مستندات پرداخت مطالبات به شرکت‌های بیمه‌ای از سوی بیمارستان‌هاو اولویت قرار دادن تأمین داروهای مهم مورد نیاز بیمارستان‌ها ازجمله مصوبات این جلسه بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار