رئیس سازمان اقتصادی و دارایی استان بوشهر با بیان اینکه ۶۴ درصد درآمدهای مصوب استان بوشهر وصول شد گفت: ۳۷۵ میلیارد تومان درآمدهای عمومی استان بوشهر در ۳ ماه نخست امسال به میزان ۶۴ درصد درآمدهای مصوب وصول شد.
کد خبر: ۴۶۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 29 July 2017
محمد جواد بیات در گفت‌و‌گو با خبرنگار در بوشهر، با بیان اینکه سهم درآمدهای وصولی استان بوشهر امسال 2319 میلیارد تومان تعیین شده است اظهار داشت: سهم درآمد وصولی استان بوشهر در سه ماه نخست امسال 580 میلیارد تومان مصوب شده است.

وی با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال 580 میلیارد تومان سهمیه وصول درآمدهای استان بوشهر تعیین شده است افزود: بدون احتساب شرکت‌‌های دولتی در این مدت 375 میلیارد تومان از درآمدهای استان بوشهر وصول شد که 64.7 درصد درآمدهای تعیین شده در این مدت محقق شده است.

 رئیس سازمان اقتصادی و دارایی استان بوشهر از وصول 161 میلیارد تومان مالیات مستقیم در استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: مصوب وصول مالیات مستقیم استان بوشهر در سه ماه نخست امسال344  میلیارد تومان است که 161 میلیارد تومان آن وصول شده است.

بیات، از وصول درآمدهای مالیات غیر مستقیم  در استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد:  مصوب درآمدهای غیر مستقیم استان بوشهر امسال 790 میلیارد تومان و در سه ماه نخست 197 میلیارد تومان مصوب شده که در این مدت 196.8 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

وی به درآمدهای حاصل از انحصارات و مالکیت دولت پرداخت و گفت: امسال از این محل 11 میلیارد تومان و در سه ماه نخست2.7 میلیارد تومان مصوب شده است و از محل درآمدهای حاصل از خدمات و فروش کالاها درآمد مصوب استان بوشهر56.4 میلیارد تومان مصوب شده که تاکنون 11.3 میلیارد تومان آن وصول شده است.

 رئیس سازمان اقتصادی و دارایی استان بوشهر  با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال به طور متوسط ماهانه 135  میلیارد تومان درآمدهای مصوب استان بوشهر وصول شده است گفت: شناسایی مشمولان پرداخت مالیات اعم از افراد حقیقی و حقوقی از مهم‌ترین برنامه‌های امسال سازمان اقتصادی و دارایی استان بوشهر است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار