فرماندار سمنان:
به گزارش تابناک سمنان، فرماندار سمنان از کلنگ زنی پنج فضای آموزشی در مسکن مهر سمنان خبر داد و گفت: شهرستان سمنان رتبه نخست باسوادی را در استان کسب کرد.
کد خبر: ۴۶۶۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 25 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، سیدعباس دانایی پیش از ظهر سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان سمنان در اداره آموزش و پرورش، ضمن بیان اینکه ریشه‌کنی کامل بیسوادی به تنهایی از عهده آموزش و پرورش خارج است و باید همه آحاد جامعه و همه دستگاه‌های فرهنگی با حساسیت در تحقق این امر اقدام کنند، بیان داشت: امروز نرخ باسوادی در شهرستان ۹۳ است که باید تلاش کنیم آن را به ۱۰۰نزدیک سازیم.

وی افزود: آموزش و پرورش مهمترین نهاد اثرگذار در تربیت و تامین نیروی انسانی است لذا سواد آموزی و تلاش برای از بین بردن بی سوادی در جامعه همواره در اولویت تصمیم سازان انقلاب اسلامی بوده است.

فرماندار سمنان بیان داشت: اقدام امام راحل(ره) در تأسیس نهضتسواد آموزی اقدامی مدبرانه و اندیشمندانهبود که خوشبختانه این امر آثارو نتایج ارزشمندی را برای کشور عزیزمان به همراه داشته و باعث تحول بزرگیدر کشور شده است.

دانایی در خصوص اعتبارات پروژهای عمرانی سمنان نیزتاکید کرد: خوشبختانه در کمیته برنامه‌ریزی اعتبارات قابل قبولی به آموزش و پرورش اختصاص یافته که با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان کلنگ احداث پنج فضای آموزشی مورد نیاز شهرستان در مسکن مهر سمنان بر زمین زده خواهد شد.

وی افزود: با مهیا شدن زیر ساخت‌ها تنها نیمی از راه مبارزه با بی سوادی طی می‌شود لیکن تمام دستگاه‌های اجرایی سمنان برای ریشه کنی بی سوادی باید با آموزش و پرورش شهرستان نهایت تعامل و همکاری را داشته باشندتا جشن پایان بی‌سوادی را برگزار کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار