رئیس اداره مدارس غیردولتی آموزش و پرورش سمنان خبر داد
رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به پوشش 13 درصدی دانش‌آموزان مدارس غیردولتی گفت: بیش از 450 مدرسه غیردولتی و پیش‌دبستانی در استان فعالیت دارند.
کد خبر: ۴۶۵۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 23 July 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، محمد اسقایی در بازید از یک آموزشگاه علمی آزاد زبان انگلیسی در سمنان افزود: در استان 310 آموزشگاه علمی آزاد و زبان‌های خارجه وجود دارد که تحت نظارت این اداره کل در حال ارائه خدمات به 22 هزار و 747 دانش‌آموز در گروه‌های مختلف سنی زیر 20 سال هستند.

وی با اشاره به پوشش 13 درصدی دانش‌آموزان مدارس غیردولتی اظهار کرد: بیش از 450 مدرسه غیردولتی و پیش‌دبستانی در استان فعالیت دارند.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: فعالیت دو هزار و 150 نیروی آزاد تحصیل‌کرده و متخصص در مدارس و مراکز غیردولتی استان حاکی از اهتمام و التزام مسؤولان و دست‌اندرکاران این اداره کل به امر اشتغال جوانان و تحقق شعار سال مقام معظم رهبری است.

اسقایی در بازدید یک آموزشگاه زبان در سمنان خاطرنشان کرد: نظارت بر فعالیت‌های اداری، آموزشی، تربیتی و مالی مراکز غیردولتی و ایجاد شرایط مطلوب برای رشد کیفی و کمی از وظایف اداره مدارس و مراکز غیردولتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار