مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان سمنان:
مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان سمنان گفت: از ابتدای سال ۹۲ تاکنون، پنج هزار و 264 فقره تسهیلات ازدواج در این استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۴۶۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 23 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی کیومرثی صبح امروز در نشست خبری که با حضور خبرنگاران استان سمنان برگزار شد، ضمن بیان اینکه از ابتدای سال ۹۲ تاکنون پنج هزار و 264 فقره تسهیلات ازدواج در استان سمنان پرداخت شده است، افزود: این تسهیلات به مبلغ ۲۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به زوج‌های متقاضی در این استان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در سایت بانک کشاورزی متقاضی پرداخت تسهیلات ازدواج نداریم و افراد متقاضی می‌توانند در این خصوص ثبت‌نام کنند.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان سمنان تصریح کرد: در دهه کرامت که پیش‌رو داریم، طرح ضرورتی پشتیبان پیوند اجرایی خواهد شد که در خصوص پرداخت تسهیلات به زوج‌هاست.

کیومرثی با اشاره به اینکه طرح پشتیبان پیوند به‌صورت مستمر اجرایی می‌شود و زوج‌ها می‌توانند برای دریافت تسهیلات اقدام کنند، اظهار داشت: این طرح در دهه کرامت به اوج خود خواهد رسید و امیدواریم بتوانیم به افراد متقاضی خدمات خوبی ارائه دهیم.

وی همچنین با بیان اینکه در خصوص پرداخت تسهیلات ازدواج محدودیتی برای بانک کشاورزی وجود ندارد، گفت: آمادگی کافی را داریم تا پس از ارائه مستندات و یک ضامن، بعد از ۱۰ روز تسهیلات ازدواج را پرداخت کنیم.

مدیر امور شعب بانک مرکزی استان سمنان اظهار کرد: در تلاش هستیم تا با استفاده از ظرفیت‌های بانک کشاورزی بتوانیم خدمات خوبی در راستای حمایت از زوج‌ها به‌خصوص زوج‌های جوان ارائه دهیم.

کیومرثی ادامه داد: برای دریافت تسهیلات ازدواج شرایط بسیار خوبی وجود دارد و متقاضیان می‌توانند از این شرایط استفاده کنند تا هر چه سریع‌تر این تسهیلات در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

وی گفت: تسهیلات ازدواج به‌صورت قرض‌الحسنه ارائه می‌شود که این موضوع شرایط بسیار خوبی را ایجاد کرده است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان سمنان بیان کرد: طرح پشتیبان پیوند به‌صورت بروز است و متقاضیان با سرعت بسیار خوبی به تسهیلات خود دسترسی پیدا می‌کنند.

کیومرثی خاطرنشان کرد: در دهه کرامت، جشنواره رویش ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود و امیدواریم بتوانیم در این خصوص نیز اقدامات خوبی در استان سمنان انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار