وزیر بهداشت:
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۲۴ هزار تخت بیمارستانی به مجموعه درمانی کشور اضافه شده است؛ اما هنوز کمبودهای زیادی در بخش درمان داریم.
کد خبر: ۴۶۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ 22 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی دقایقی پیش در حاشیه سفر به شهرستان دامغان، ضمن بیان اینکه ۲۴ هزار تخت بیمارستانی در کشور اضافه شده، افزود: این تعداد سه هزار تخت بیشتر از وعده‌های داده‌شده است.

وی ادامه داد: این تعداد تخت بیمارستانی به‌طور معمول در چند دولت انجام می‌شود که با کمک مسؤولان توانستیم به ایجاد این تعداد تخت در سطح کشور برسیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: در حال حاضر نیز به چند برابر تخت بیمارستانی در کشور نیاز داریم که در تلاش هستیم تا این امر نیز محقق شود.

قاضی‌زاده‌هاشمی با اشاره به اینکه امیدواریم تا در دولت آینده و با حمایت مجلس شورای اسلامی اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام شود، اظهار داشت: مسؤولان باید بخش درمان و حوزه سلامت را از دیگر حوزه‌ها جدا بدانند و به آن توجه بسیار ویژه‌ای شود.

وی همچنین با بیان اینکه در خصوص پرستار و کمک‌پرستار نیز کمبودهایی در سطح کشور و استان سمنان وجود دارد، گفت: باید در این زمینه نیز نیروهای خبره را جذب کنیم تا درمان مردم دچار مشکل نشود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: در حوزه سلامت، رسیدگی به کادر انسانی بسیار مهم است و باید به این موضوع توجه شود تا کمبودی در این بخش وجود نداشته باشد.

قاضی‌زاده‌هاشمی ادامه داد: امیدواریم تا دولت و مجلس در بودجه‌های سنواتی ردیفی در این خصوص مشخص کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار