رئیس هیئت اجرایی انتخابات نظام پزشکی دامغان:
رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی دامغان، گفت: این انتخابات با حضور ۱۵ نامزد برای کسب۱۱ کرسی انجام شد.
کد خبر: ۴۶۴۱۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 22 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، سید امیرحسین خادمی در گفتگو باخبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه هفتمین انتخابات هیئت رئیسه نظام پزشکی دامغان صبح جمعه و همزمان با سراسرکشور در یک شعبه ثابت اخذ رای واقع در شبکه بهداشت و درمان برگزار و تا ساعت ۲۲ ادامه داشت، تاکید کرد: ۱۵ نفر شامل گروه های آزمایشگاهی، داروسازی، ماماها، پزشکان، دندان پزشکان و لیسانس های دارای پروانه در این انتخابات حضور داشتند که پس از ثبت نام و تایید صلاحیت در هیئت های اجرایی و نظارت مجوز ورود و شرکت در این دوره از انتخابات را دریافت کردند.

انتخابات نظام پزشکی

وی اضافه کرد: هیئت مدیره نظام پزشکی دامغان دارای۱۱ عضو است که شامل شش نفر از پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص و مابقی از گروه های دندان پزشکی، آزمایشگاهی، داروسازان، ماماها و لیسانس های دارای پروانه هستند که از هرکدام یک نفر با رای مخفی برایمدت چهارسال انتخاب شدند.

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی دامغان با بیان اینکه هیئت مدیره نظام پزشکی یک تشکل صنفی است، گفت: این هیئت مدیره علاوه بر فعالیت های صنفی وظایفی چون دفاع از حقوق پزشکان، رسیدگی به شکایات بیماران، صدور پروانه های مطب و تمدید آن و نظارت بر فعالیت های پزشکی در بخش خصوصی و رسیدگی به شکایات واصله را برعهده دارد.

خادمی اضافه کرد: پیش بینی ما براین است در این دوره از انتخابات ۹۰ نفر از گروه های تعریف شده شرکت کنند که نتایج این انتخابات نیز ظرف ۲۴ ساعت آینده پس از شمارش آرا رسما اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در خاتمه گفت: دردامغان ۱۲ نفر داروساز، سه متصدی آزمایشگاه، ۲۰ دندان پزشک عمومی و متخصص که هشت نفر از آنان دارای تخصص دندان پزشکی، شش نفر فیزیوتراپ، ۵۰نفر ماما، ۱۰۳ نفر پزشک عمومی و متخصص و فوق تخصص و ۲۰ نفر لیسانس پروانه دار در رشته های بینایی سنجی، شنوایی سنجی و تغذیه فعالیت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار