وزیر جهاد کشاورزی علت اصلی افزایش محصولات کشاورزی همچون پیاز و گوجه را بازار سیاه و فعالیت دلالان و از طرف دیگر کاهش تولید این محصولات دانست.
کد خبر: ۴۶۳۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ 19 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره افزایش قیمت برخی از محصولات کشاورزی اظهارداشت:‌ علت اصلی افزایش محصولات کشاورزی همچون پیاز و گوجه بازار سیاه و فعالیت دلالان و از طرف دیگر کاهش تولید این محصولات است.

وی ادامه داد:‌ بررسی سود حاصل از افزایش قیمت محصولات کشاورزی توسط دلالان این بازار بر عهده ما نیست بلکه بررسی این موضوع بر عهده سازمان تعزیرات، بازرسی و سازمان حمایت است.

حجتی درباره عدم پرداخت کامل خسارت خشکسالی در سال گذشته به کشاورزان گفت: آن دسته از کشاورزان که دارای بیمه بوده‌اند مشکلی نخواهند داشت و خسارت آنها پرداخت خواهد شد و تاثیر آن تنها به دلیل روند تخصیص منابع است و آن کشاورزانی هم که بیمه نبوده‌اند این موضوع باید در ستاد حوادث استان‌ها بررسی شود چرا که منابع دولت کشش این حجم از مبالغ را ندارد و به محض تصویب دولت این هزینه‌ها را پرداخت خواهد کرد.

وی در خصوص حضورش در کابینه بعدی و اینکه وی به عنوان یکی از گزینه‌های مطرح برای شهرداری تهران است، اظهار داشت: بنده در حال حاضر وزیر جهاد کشاورزی هستم و این که در آینده در کجا فعالیت داشته باشم به نظر آقای روحانی بازمی‌گردد چرا که من کارمند آقای رئیس‌جمهور هستم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار