رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، چهار پروژه مهم بهداشتی و درمانی شهرستان با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 19 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، سید عباس موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به سفر روز سی و یکم تیرماه جاری وزیر بهداشت به شاهرود، بیان کرد: دراین سفر ۳۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح می شود که مهمترین آنها مرکز جراحی قلب و آنژیوگرافی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود است.

دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

وی افزود: بهره برداری از بخش شیمی درمانی مرکز آموزشی و پژوهشی درمانی امام حسین(ع)، بهره برداری از بخش سی تی اسکن مرکز آموزشی و پژوهشی درمانی بهار و اجرای فاز چهار هتلینگ مرکز آموزشی و پژوهشی درمانی امام حسین(ع) در زمره دیگر پروژه هایی هستند که با حضور قاضی زاده هاشمی افتتاح می شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: ۲۳ میلیارد تومان از ۳۰ میلیارد اعتبار پروژه های قابل افتتاح در این دانشگاه مختص بخش جراحی قلب امام حسین(ع) شاهرود است که با ۲۶تخت به زودی به بهره برداری می رسد.

موسوی با بیان اینکه این طرح در زیربنای چهار هزار و ۲۸۰ متر مربع ساخته شده است، ابراز کرد: این بنا در چهار طبقه بزرگترین مرکز قلب استان سمنان شناخته خواهد شد.

وی افزود: بخش شیمی درمانی امام حسین(ع) نیزبا زیربنای ۳۰۷متر مربع و با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان دارای ۱۲ تخت در یک طبقه خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: فاز چهارم هتلینگ بیمارستان امام حسین(ع) نیز با ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار در زمینی به زیربنا ۲۲ هزار متر مربع و همچنین تجهیزاتی مانند ۴۲۰ تخت به بهره برداری خواهد رسید.

سفر قاضی زاده هاشمی به شاهرود یکروزه خواهد بود.

این پنجمین سفرقاضی زاده هاشمی وزیر کابینه یازدهمبه شاهرود است.

در استان سمنان دو دانشگاه علوم پزشکی شامل شاهرود در شرق و سمنان در غرب وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار