فرماندار سرخه :
فرماندار سرخه، با بیان اینکه کارخانه فولاد این شهرستان امروز ۴۰ تن شمش فولاد تولید می کند، گفت: تولید روزانه۵۰۰تن فولاد در این کارخانه برنامه ریزی شده است.
کد خبر: ۴۶۲۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 19 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی مویدی زاده صبح چهارشنبه در بازدید از کارخانه فولاد سرخه، ضمن بیان اینکه این ظرفیت صنعتی در حال حاضر با نواقص و کمبودهای موجود روزانه بیش از ۴۰‌تن شمش فولاد تولید می کند، بیان کرد: این کارخانه با ظرفیت، امکانات و ماشین آلات موجود توان تولید بیش از ۷۰ تن در روز را نیز دارد اما با توجه به داشته های بومی این شهرستان تولید روزانه ۵۰۰ تن فولاد در هدفگذاری آینده این کارخانه دیده شده است.

وی با بیان اینکه صنعت ‌فولاد سرخه نیازمند توجه است، افزود: صنعت فولاد این شهرستان هنوز نوپا است اما پس از تعطیلی‌ سال‌های گذشته خوشبختانه در حال حاضر با سیاست‌های دولت و توجه به واحدهای صنعتی، به تولید بازگشته و در حال فعالیت است اما برای توسعه و رونق آن نیازمند توجه مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین ورود سرمایه‌گذار هستیم.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی سرخهگفت: یکی از دلایل اصلی و موثر که باعث کاهش تولید کارخانه فولاد این شهرستان می شود، نبود زیرساخت های نیروی برق در شهرک صنعتی است که با پیگیری های مسئولانو توجه دولت به شهرک های صنعتی، زیرساخت های لازم برای این شهرک نیز ایجاد خواهد شد.

مویدی زاده بیان کرد: با توجه به شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال دولت، سیاست های تولید محور و حمایت از تولید داخلیدر دستور کار قرار داده شد که در همین راستا کمیسیون‌کارگری سرخه نیز حمایت از واحدهای تولیدی فعال شهرستان را در دستور کار خود دادکه یکی از این زیرساخت ها، فولاد است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار