نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس:
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس گفت: ذکر تأمین امنیت در توافق‌نامه با عربستان پذیرفته شده است و آماده‌سازی امور حج۹۶ طبق برنامه‌ریزی‌ها پیش می‌رود.
کد خبر: ۴۶۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 19 July 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از دفتر نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، سیدحسن حسینی‌شاهرودی با اشاره به اینکه جلسه مشترک هیأت‌ رئیسه فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و معاونان سازمان حج و زیارت برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه بر اهمیت نقش فراکسیون حج مجلس به‌منظور انتقال مطالبات مردمی به سازمان مذکور، پیگیری امور حوزه قانون‌گذاری، تسهیل شرایط ایجاد ارتباط بین نمایندگان و سازمان حج و ... تأکید شد.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس مباحث خوبی را در خصوص اقدامات انجام شده برای برگزاری حج 96 مطرح کردند.

سخنگوی فراکسیون حج و زیارت مجلس با اشاره به گزارش ارائه‌شده از سوی مسؤولان سازمان حج و زیارت ادامه داد: خوشبختانه اقدامات خوبی از سوی متولیان حج انجام شده و هم‌اکنون همه امور حجاج مانند اعزام هیأت پزشکی، تدارکات، اجازه هتل‌ها، تسهیل مقدمات صدور ویزای زائران و ... طبق برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام شدن است.

حسینی‌شاهرودی خاطرنشان کرد: در جریان مذاکرات علی‌رغم اینکه در سال‌های گذشته حق تأمین امنیت جزو بندهای قرارداد نبوده؛ اما امسال طبق تأکید کشورمان ذکر تأمین امنیت در توافق‌نامه با عربستان پذیرفته شده است؛ از این‌ رو، کشور عربستان تعهداتی را باید ایفا کند.

برچسب ها: عربستان ، حج
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار