عضو کمیسیون «کشاورزی، آب و منابع طبیعی» مجلس گفت: در حال حاضر لابی‌های سنگینی در مجلس درباره تفکیک وزارت‌خانه‌ها وجود دارد.
کد خبر: ۴۶۲۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹ 18 July 2017
به گزارش تابناک سمنان و به نقل از میزان، عباس پاپی‌زاده نماینده مردم دزفول گفت: فضای مجلس درباره تفکیک و ایجاد وزارتخانه بازرگانی و کاهش اختیارات وزارت جهاد کشاورزی مطلوب نیست و نمایندگان اعتقاد دارند که بارها این تفکیک اتفاق افتاده اما عملکرد وزارتخانه بازرگانی به نحوی نبوده که از تولید ملی دفاع کند.

وی با بیان اینکه همواره عملکرد وزارتخانه بازرگانی در جهت افزایش واردات بوده است، تاکید کرد: این درحالی است که به نوعی تولید داخلی با روی کار آمدن وزارتخانه بازرگانی زیر چرخ واردات له می‌شود.

عضو کمیسیون «کشاورزی، آب و منابع طبیعی» مجلس با اشاره به نقطه نظرات اعضای این کمیسیون درباره ایجاد وزارتخانه بازرگانی تصریح کرد: ما معتقدیم بازرگانی بخش تولید باید در اختیار تولید داخلی باشد یعنی سیاست‌های تجاری ما باید در خدمت سیاست‌های تولیدی قرار بگیرد.
پاپی‌زاده بیان داشت: در حال حاضر لابی‌های سنگینی در مجلس درباره تفکیک وزارتخانه‌ها وجود دارد.

این نماینده با بیان اینکه افرادی بیرون از مجلس پیگیر لایحه تفکیک وزراتخانه‌ها هستندافزود: برای ما جالب است که چرا کسانیکه نه مسئولیت در دولت و نه در بخش تولید داخلی و نه مسئولیتی اداری دارند، مسائل مربوط به لایحه تفتیک وزارتخانه‌ها را پیگیری کنند و به این موضوع ورود کرده‌اند.

پاپی‌زاده در پایان گفت: معتقدم این افراد همان افرادی هستند که ارتباطاتی قوی با تجار و واردکنندگان کالاهای مختلف به کشور دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار