سرپرست اداره کل حج و زیارت سمنان سهمیه امسال استان برای حج تمتع را هزار و 335 نفر اعلام کرد و گفت : اعزام این تعداد حجاج در قالب 12 کاروان زیارتی این استان انجام می شود.
کد خبر: ۴۶۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸ 18 July 2017
به گزارش تابناک سمنان، خلیل دل ‌پاک روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : : 10 کاروان شامل هشت کاروان قدیمی و 2 کاروان جدید وظیفه اعزام حجاج استان سمنان را بر عهده‌دارند که تا کنون ظرفیت 90 درصد این کاروان ها تکمیل شده است.


وی گفت :این حجاج قبوض ودیعه گذاری علی‌الحساب حج تمتع سال های 1385 و 1386 را دارند که به حج مشرف می شوند.

وی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت محدود کاروان های اعزام زائران حج تمتع ، افراد متقاضی هرچه زودتر به دفاتر حج و زیارت شهرستان منطقه خود مراجعه کنند.

دل پاک خاطرنشان کرد :هم اکنون مراحل معاینات پزشکی و کلاس های آموزشی زائران حج تمتع در حال انجام است و برنامه های این اداره کل روال زمانی عادی خود را انجام می دهد.

وی تصریح کرد : همچنین متقاضیان حج سال‌ جاری آن دسته افرادی هستند که از 23 فرودین تا 21 اردیبهشت‌ 96 نسبت به ثبت‌نام اولیه در شعب بانک ملی ایران با واریز مبلغ 10 میلیون تومان اقدام کرده و اکنون مدارک‌شان را کامل به دفاتر زیارتی ارائه کردند، در غیر این صورت اعزام نخواهند شد.

دل پاک با بیان این که با شرایط جدید 115 نفر مازاد می‌توانند از استان سمنان به حج اعزام شوند، افزود : پنج کاروان استان مدینه قبل هستند که اعزام شان از دهم مرداد 96 آغاز می شود و پنج کاروان مدینه بعد هستند که اعزام آن ها از بیستم مرداد 96 اعزام می‌شوند.

سرپرست اداره کل حج و زیارت استان سمنان افزود : حداقل هزینه‌ای که حجاج باید برای تشرف به حج تمتع امسال پرداخت کنند، 11 میلیون و 400 هزار تومان و حداکثر آن 12 میلیون و 670 هزار تومان محاسبه‌شده است.

21 دفتر حج و زیارت در استان سمنان فعال است.
برچسب ها: حج ، سمنان ، اعزام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار