رئیس پلیس فتا استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان، رئیس پلیس فتا استان سمنان گفت: انتشار دهنده فیلم خانوادگی اینترنتی در شاهرود که انگیزه خود را انتقام از یک خانم بیان کرد با تلاش ماموران انتظامی دستگیر شد.
کد خبر: ۴۶۱۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ 17 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ صادقی درباره پرونده به اشتراک گذاری فیلم خانوادگی در شاهرود، بیان کرد: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع انتشار فیلم و اسم خانوادگی در یکی از شبکه های اجتماعی پیام رسان، رسیدگی پرونده در دستور کار کارگاهان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به مستندات و ادله های ارائه شده توسط شاکی مشخص شد فرد یا افرادی با بهره گیری از یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به انتشار فیلم کرده است که طی بررسی فنی ادله موجودمتهم شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان سمنانگفت: متهم در زمان حضور در پلیس فتا در ابتدا منکر بزه انتسابیشد ولی با مشاهده مستندات و ادله جمع آوری شده لب به اعتراف گشود و با توجه به اینکه همسر دوم شاکی بوده، انگیزه خود را انتقاماز رفتارهای نامناسب و بد اخلاقی همسرش بیان داشت.

صادقی تاکید کرد: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارشات مردمی و اخذ نقطه نظرات شهروندان بوده و همچنین کاربران فضای مجازی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویدادهای سایبری را از این سایت دریافت کنند.

برچسب ها: تلگرام ، پلیس فتا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار