مسابقات قهرمانی کشور کاراته دختران با حضور 2 هزار ورزشکار و مسابقات قهرمانی کشور ووشو مردان در چهار رده سنی، روزهای پایانی تیر 96 در سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ 16 July 2017
به گزارش تابناک سمنان، رئیس هیات کاراته استان سمنان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: سمنان میزبان مسابقات کاراته دختران قهرمانی کشور با حضور 2 هزار ورزشکار و مربی شد.
نرگس افضلی افزود: این مسابقات در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید از شنبه 31 تیر 96 در سالن ورزشی غدیر سمنان آغاز می‌شود و تا دوشنبه دوم مرداد ادامه دارد.
رئیس هیات کاراته استان سمنان با اشاره به این که این مسابقات با حضور تمام استان های کشور برگزار می شود، یاد آور شد: قهرمانان این مسابقات پس از حضور در اردوی تیم ملی به مسابقات جهانی اسپانیا اعزام می شوند.
رئیس‌ هیات ووشو استان سمنان نیز به ایرنا گفت: مسابقات قهرمانی کشور با حضور 300 ووشوکار از سراسر کشور 29 و 30 تیر 96 در استان سمنان برگزار می شود که در بخش مردان و در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن شهید تالشی سمنان پیش‌بینی شده است.
مرتضی نبوی با اشاره به این که این مسابقات در سه بخش ساندا، تالو، دوئلین و با حضور 50 نفر از استان سمنان برگزار می شود، به برگزاری مسابقات جام شهرداری تیم ووشو دامغان در لیگ استانی اشاره و اضافه کرد : این مسابقات درون استانی 22 و 23 تیر 96 برای انتخاب ووشوکاران تیم شهرداری دامغان به صورت آزاد در آکادمی ووشو شهرستان دامغان برگزار شد.
37 هزار و 404 ورزشکارسازمان یافته در استان سمنان فعالیت دارند که بیش از 2 هزار نفر در رشته کاراته و بیش از 200 نفر از آن ها عضو رشته ورزشی ووشو هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار