برای ایمن‌سازی مناطق ییلاقی انجام شد
فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر گفت: رزمایش «امنیت کوهستان» در این شهرستان با هدف ایمن‌سازی مناطق ییلاقی و کوهستانی برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۰۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ 16 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، ابوطالب حسینی پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری رزمایش «امنیت کوهستان» در مهدی‌شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ابلاغ استان سمنان، طرح امنیت کوهستان با هدف ایمن‌سازی مناطق کوهستانی، شناسایی کوره‌راه‌های منتهی به شهرستان از مسیرهایی که کمتر ممکن است که در این ایام و در ایام غیر اجرای طرح بتوان شناسایی کرد و انجام ایست و کنترل در نقاط پیش‌بینی‌شده به منظور برخورد با عبور کالای قاچاق و مواد مخدر اجرا شد.

وی تصریح کرد: شناسایی افراد معاند با نظام از دیگر اهداف اجرای این طرح دوروزه در حوزه استحفاظی شهرستان مهدی‌شهر بود و بیشترین جامعه هدف این رزمایش دوروزه مناطق ییلاقی و کوهستانی است.

فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر افزود: تأکید شد با توجه به اینکه فصل ییلاق عشایر در این منطقه است، کارکنان نیروی انتظامی سرکشی داشته باشند تا عشایر با مشاهده پلیس احساس امنیت کنند و بدانند که پلیس در جای‌جای کشور حتی مناطق دوردست نیز حضور دارد و همچنین آن دسته از افرادی که مشکل دارند، احساس ناامنی کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: تقویت پدافند غیرعامل و بکارگیری برخی امکانات که در شرایط خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند، در این رزمایش‌ تمرین می‌شود.

وی گفت: تلاش می‌کنیم تا پخت نان به‌صورت سنتی و دستی، استفاده از سوخت صائن در مواقع لزوم برای خودروها، پیش‌بینی موتوربرق اضطراری و تقویت ضریب امنیتی کارکنان را در این بخش ارتقا دهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار