در سانحه‌ واژگونی در محور شاهرود میامی
به گزارش تابناک سمنان، فرمانده پلیس راه شاهرود _ میامی از جان‌باختن یک مادر و دخترش در واژگونی یک خودرو در این محور خبر داد و گفت: این خودرو به علت عدم توجه راننده آن به جلو از مسیر منحرف و دورتر از جسم جاده واژگون شد.
کد خبر: ۴۵۹۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ 15 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، سرگرد سید مهدی جلالی با اعلام این خبر اظهار کرد: این حادثه دلخراش امروز 24 تیرماه در محور شاهرود-میامی رخ داد.

وی با بیان اینکه در این سانحه رانندگی یک خودروی پژوپارس واژگون شد افزود: این سانحه به علت عدم توانایی راننده در کیلومتر۴۵جاده شاهرود میامی رخ داده است.

فرمانده پلیس راه شاهرود _ میامی با بیان اینکهاین خودرو حاملسهسرنشین که همگی از یک خانواده هستند، بوده گفت: کارشناسان پلیس راه عدم توجه به جلو راننده ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده را دلیل واژگونی این پژوپارس اعلام کردند.

این مقام مسئول گفت: متاسفانه در این سانحه همسر۳۶ساله راننده و دختر۱۱ساله وی جان خود را از دست دادند.

جلالی با اشاره به یکنواختی محورهای استان و تاثیر آن در خستگی رانندگان از کاربران جاده، مسافران و رانندگان خواست در فواصل کوتاه و بعد از مدتی رانندگی، 10تا 15 دقیقه استراحت کنند تا کمتر شاهد حوادث تلخی از این دست باشیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناسناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
مسئولين محترم سمنان استاندار محترم جناب آقاي خباز مديران شهرداري سمنان بيائيد كمي هم به فكر خرابي بلوار قائم سمنان كه بواسطه نداشتن خطكشي خوب خرابي آبراه وسط بلوار نداشتن روشنايي خوب و تصادفات پي در پي زير گرفتن عابر پياده و ناشتن پل مناسب براي عبور عابر پياده ......
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار