فرماندار گرمسار:
به گزارش تابناک سمنان، فرماندار گرمسار گفت: عملیات آبرسانی با روش «bot» به تمام روستاهای این شهرستان انجام می‌شود.
کد خبر: ۴۵۶۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ 10 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، داریوش طاهری صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات دهیاران و بخش مرکزی و ایوانکی اظهار داشت: روستاهای شهرستان گرمسار ظرفیت مطلوب برای توسعه و پیشرفت را دارند و باید از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کرد.

وی با تأکید بر اینکه اشتغال و سرمایه پایدار در روستاها وجود دارد، اضافه کرد: تقویت این زیرساخت‌هابرای توسعه شهری در دستور کار دولت قرار دارد.

فرماندار گرمسار با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی در مناطق روستایی گرمسار تشریح کرد: تقویت روستاهای گرمسار در بخش‌های مختلف کشاورزی، اقتصادی و فرهنگی انجام می‌شود و در این راستا باید از تمام ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای تحقق این امر استفاده کرد.

این مسئول از تکمیل عملیات آب‌رسانی و پروژه bot در روستاهای این شهرستان خبر داد و متذکر شد: بحران کم‌آبی در استان سمنان و در برخی مناطق روستایی گرمسار وجود دارد که رفع این مشکل از مهم‌ترین اولویت‌های دولت است.

طاهری با اشاره به پروژه‌های جاده فیروزکوه به گرمسار، منطقه ویژه اقتصادی، قطار حومه‌ای تهران ـ گرمسار توضیح داد: بخشی از این پروژه‌ها اجرا و به بهره‌برداری رسیده است که برای تکمیل آن نیازمند تأمین اعتبار از سوی دولت و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای بهره‌برداری از آن‌ها هستیم.

وی یادآور شد: تغییر الگوی کشت در بخش کشاورزی، راه‌سازی بین مزارع و راه‌سازی بین روستایی، تجمیع زمین‌های کشاورزی، کانال‌های آب‌رسانی از جمله مهم‌ترین اقدامات دولت در سه سال گذشته بود.

فرماندار گرمسار تأکید کرد: با وجود شرایط اقلیمی استان سمنان نهال‌کاری و اجرای عملیات بیابان‌زدایی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که دولت در چند سال اخیر انجام در این شهرستان انجام داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار