رئیس فرودگاه‌های کشور:
به گزارش تابناک سمنان، رئیس فرودگاه‌های کشور با اشاره به زیر ساخت‌های مطلوب فرودگاه شاهرود گفت: در این فرودگاه چهارنوع سوخت ارائه می‌شود که این امکان تنها در فرودگاه‌های بزرگ مانند مهرآباد تهران وجود دارد.
کد خبر: ۴۵۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸ 08 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، رحمت اله مه آبادی با بیان اینکه فرودگاه شاهرود در سه بخش زیرساخت مسافری،پرواز تفریحی و سوخت رسانی از امکانات خوبی بهره‌مند است، ابراز داشت: در این فرودگاه چهارنوع سوخت ارائه می شود که این امکان تنها در فرودگاه های بزرگ مانند مهرآباد وجود دارد همچنین تکمیل برج مراقبت با ٨٠درصد پیشرفت فیزیکی می تواند امکان خوبی را برای توسعه فرودگاه فراهم آورد.

وی با بیان اینکه قریب به یک سوم از مسافران هوایی در نوروز از فرودگاه مهرآباد اعزام و پذیرش شده‌اند، افزود: همین امر نشان می دهد که زیر ساخت های فرودگاهی کشور به نحو مطلوبی فراهم است لذا باید در فرودگاه های کوچک نیز این امکان رشد را ایجاد کرد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه فرودگاه های مهرآباد، امام خمینی(ره) و مشهد از برترین رودگاه های ایران هستند، ابراز داشت: امروز فرودگاه های کشور نیازمند توسعه هستند که چنین به نظر می رسد بتوانیم در شاهرود این امکان را فراهم کنیم تا با توجه به نام گذاری سال به نام اقتصاد مقاومتی شاهد رونق و شکوفایی در جامعه باشیم.

مه‌آبادی با تاکید بر اینکهشاهرود قطب کشاورزی استان سمنان محسوب می شود، گفت:اگر می خواهیم زمینه های تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم کنیم باید بتوانیم بخشی از این محصولات را از طریق فرودگاه به سایر کشورها صادر کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه تکمیل برج مراقبت فرودگاه شاهرود با بیش از ٨٠درصد پیشرفت فیزیکی می تواند امکان خوبی را برای توسعه این مجموعه فراهم آورد، خاطرنشان کرد: شهرستان شاهرودبه استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالیو استان‌های شمالی نزدیک است لذا این امکان نیز وجود دارد که محصولات این شهرها هم از طریق فرودگاهشاهرود صادر شود لذا توسعه فرودگاه رونق اقتصادی را به همراه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار