معاون جهاددانشگاهی کشور:
معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی کشور با اشاره به تدوین برنامه توسعه جهاددانشگاهی استان گفت: جهاددانشگاهی سمنان از مجموعه‌های پیشرو در کشور است.
کد خبر: ۴۵۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴ 08 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، احمد شریفی‌زاده در بازدید از چند پروژه جهاددانشگاهی استان سمنان ضمن تقدیر از عملکرد مجموعه نیروهای این نهاد از تنوع و تعدد معادن در استان به عنوان یک ظرفیت بسیار مناسب نام برد و اظهار کرد: جهاددانشگاهی استان باید به این عرصه و دیگر مزیت های استانورود کند و کارهای اساسی و نوینی انجام دهد.

وی از فراهم بودن امکان استفاده جهاددانشگاهی استان سمنان از ظرفیت و توانمندی جهاددانشگاهی مرکز و دیگر استان‌ها خبر داد و افزود: ورود جهاددانشگاهی استان سمنان به این حوزه‌ها به ارتقاء جهاددانشگاهی کمک شایانی می‌کند.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی کشور بر لزوم استفاده از نیروهای علمی و آنچه «جوشش دانشگاه‌ها» می‌خواند تاکید کرد و گفت: جهاددانشگاهی حتما باید در دانشگاه‌ها حضور داشته باشد و تعدد مراکز دانشگاهی در استان سمنان زمینه مناسبی برای جهاددانشگاهی است.

شریفی‌زاده اضافه کرد: مدیران جوان جهاددانشگاهی در استان سمنان با کمترین امکانات و حداقل‌های ممکن، فعالیت‌های بسیار ارزشمند و تاثیرگذاری انجام داده اند که نشان از روحیه جهادی آنها دارد.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی کشور حمایت‌های لازم را از جهاددانشگاهی استان سمنان انجام خواهد داد، اظهار امیدواری کرد مسئولان استان نیز حمایت‌های خود از جهاددانشگاهی را افزایش و استمرار دهند تا شاهد گام‌های بزرگتری از این نهاد انقلابی در استان باشیم.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی کشور با اشاره به طرح برخی مشکلات جهاددانشگاهی از سوی رئیس جهاددانشگاهی در خصوص رفع شدن این مشکلات و مساعدت لازم در خصوص پروژه‌های جهاددانشگاهی قول مساعد داد.

همچنین حسن رهایی رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و وضعیت پروژه های استان خواستار حمایت بیشتر جهاددانشگاهی کشور و مسئولان ارشد استان و تلاش در راستای تکمیل سریع تر پروژه های در حال احداث این نهاد انقلابی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار