طی 4 سال گذشته دهها بار از همین تیترها زده‌اند و بعد از چند روز که تق کار درآمده بود، بی‌آن که به روی خودشان بیاورند، مجبور شده‌اند قضیه را درز بگیرند.
کد خبر: ۴۵۴۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۶ 06 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، روزنامه کیهان در قسمت گفت و شنود خود نوشت: گفت: روزنامه‌های زنجیره‌ای بلافاصله بعد از انعقاد قرارداد با توتال فرانسه با تیترهای درشت به استقبال آن رفتند؛ «دیوار تحریم کاملا فروریخت»! «بفرمائید گلابی برجام»! «خونی تازه در رگهای صنعت نفت»، «روز تاریخی برای نفت ایران»! «تحول 5 میلیارد دلاری»! و ...

گفتم: طی 4 سال گذشته دهها بار از همین تیترها زده‌اند و بعد از چند روز که تق کار درآمده بود، بی‌آن که به روی خودشان بیاورند، مجبور شده‌اند قضیه را درز بگیرند.

گفت: مثلا درباره برجام تیتر زده بودند، فتح‌الفتوح! معجزه قرن! پایان تحریم‌ها! آغاز دوران طلائی اقتصاد! و... بعد که معلوم شد با برجام چه کلاه گشادی سر ایران گذاشته‌اند، دنده عقب گرفته و همه‌چیز را انکار کردند.

گفتم: حالا هم که معلوم شده قرارداد توتال هیچ گلی به سر ملت نمی‌زند، زنجیره‌ای‌ها دارند یواش یواش قضیه را رفع و رجوع می‌کنند!

گفت: یعنی متوجه نمی‌شوند که به جای فریب مردم، به خودشان ضربه می‌زنند؟!

گفتم: چه عرض کنم؟ به یارو چند تا گردو دادند که بشکند، بعد از مدتی دیدند سر و صورتش خونین است، پرسیدند این چه‌حالی است؟ گفت؛ خب! گردوها را گذاشتم زیر پایم و با سنگ محکم توی سرم کوبیدم!
برچسب ها: روزنامه کیهان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار