مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد پاسخ می دهد:
محمد علی غفاری : مالیات برارزش افزوده 9درصد شامل 6 درصد مالیات و سه درصد عوارض است که پنج درصد آن به حساب خزانه و چهار درصد آن بین شهرداری ها، دهیاری ها،بخش سلامت و فرهنگی توزیع می شود.
کد خبر: ۴۵۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 05 July 2017
مالیات بر ارزش افزوده، مالیاتی است که خریدار هنگام خرید کالا یا خدمات، باید به فروشنده بپردازد و فروشنده کالا و خدمات، این مالیات را در زمانهای معینی به دولت پرداخت میکند.
حال این سئوال مطرح می شود که این مالیات بر ارزش افزوده در چه جاهایی و چگونه مصرف می شود ؟
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد در این خصوص گفت : پرداخت مالیات برارزش افزوده ، نوعی توزیع عادلانه ثروت است که ضمن برقراری عدالت به رفاه عمومی وتوسعه وآبادنی کشور کمک خواهد کرد .
محمد علی غفاری اظهارکرد : وصول مالیات بر ارزش افزوده از صاحبان ثروت، گام خوبی در جهت برخورداری افراد کم درآمد از مزایای صاحبان ثروت میباشد،.
وی اظهارکرد : مالیات برارزش افزوده 9درصد شامل 6 درصد مالیات و سه درصد عوارض است که پنج درصد آن به حساب خزانه و چهار درصد آن بین شهرداری ها، دهیاری ها،بخش سلامت و فرهنگی توزیع می شود.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد : مالیات برارزش افزوده به عنوان یک منبع درآمدی پایدار ، بستر ساز خدمات خوبی برای عمران وآبادنی شهرها و روستاها شده است.
غفاری اظهارداشت که در سه ماهه نخست سال جاری از محل مالیات برازش افزوده 110میلیارد ریال بین دهیاری و شهرداری های کهگیلویه وبویراحمد توزیع خواهد شد.
وی از مودیان مالیاتی مشمول مالیات بر ارزش افزوده خواست تا نسبت به ارائه اظهارنامه الکترونیکی سه ماهه اول خود در سال جاری تا 15تیرماه اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار