سرپرست سازمان حج و زیارت استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان، سرپرست سازمان حج و زیارت استان سمنان بابیان اینکه ظرفیت کاروان‌ها برای اعزام به حج تمتع تکمیل‌شده است، ابراز داشت: در سال جاری از استان ۱۰کاروان به عربستان اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۴۵۳۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹ 04 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، خلیل دل‌پاک پیش از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه بابیان اینکه ۱۰ کاروان در قالب پنج کاروان مدینه‌قبل و پنج کاروان مدینه‌بعد از استان سمنان در سال جاری به حج تمتع اعزام می‌شوند، ابراز داشت: پیش‌بینی می‌شود که یک هزار و ۳۳۵ نفر امسال در حج تمتع شرکت کنند که ظرفیت موجود تا کنون تکمیل‌شده است.

وی بابیان اینکه تاکنون پیگیری‌ها برای پرداخت دیه حادثه منا به نتیجه مشخصی نرسید، افزود: سه نفر از هم استانی‌های ما در حادثه مسجدالحرام سال ۹۴ جان باختند که همچنان پیگیری برای دریافت دیه این افراد تا وصول نتیجه قطعی ادامه دارد.

سرپرست سازمان حج و زیارت استان سمنان بابیان اینکه زائران و عوامل اجرایی که امسال در مراسم حج تمتع اعزام می‌شوند تحت پوشش خدمات بیمه‌ای خواهند بود، ابراز داشت: با اتخاذ این تصمیم شرکت بیمه در صورت فوت بیمه‌شدگان براثر حادثه به هر نفر ۲۵۰میلیون تومان و براثر فوت به هر علت ۲۰میلیون تومان غرامت پرداخت می‌کند و همچنین برای نقص عضو و یا ازکارافتادگی به هر نفر ۲۵۰میلیون تومان داده می‌شود.

وی بابیان اینکه سال گذشته ۱۴ هزار نفر از استان سمنان به عتبات عالیات اعزام شدند، بیان داشت: با توجه به توقف پروازهای فرودگاه نجف پیش‌بینی می‌شود اعزام زائران از مرز مهران و فرودگاه بغداد صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار