نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس:
به گزارش تابناک سمنان، نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: تحول در کارآفرینی منوط به حمایت از پیشران‌های بخش خصوصی در بخش تولید است.
کد خبر: ۴۵۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴ 03 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، سید حسن حسینی شاهرودی با اشاره به نشست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با مجمع کارآفرینان، بر لزوم رصد ابر چالش‌ها در بخش تولید کشور تأکید کرد و افزود: حمایت از پیشران‌های بخش خصوصی در بخش تولید و تناسب نرخ مالیات با بازگشت سرمایه از موارد مهم در توسعه کارآفرینی است.

وی افزود: در جلسه مذکور چالش‌ها در اقتصاد و راهکارها برای برون‌رفت از رکود مطرح و بر لزوم توقف سرمایه‌گذاری شرکت‌های دولتی و شبه‌دولتی تأکید شد.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: حذف رانت و فساد اقتصادی در شرکت‌ها دولتی و شبه‌دولتی بسیار مهم محسوب می‌شود و به ناکارآمدی بخش خصوصی منتهی شده است.

حسینی شاهرودی افزود: حمایت از پیشران‌های بخش خصوصی در بخش تولید و تناسب نرخ مالیات با بازگشت سرمایه در نقاط مختلف و تعیین حداقل دستمزد متناسب با جغرافیای کشور و همچنین حضور شرکت‌های رتبه سنجی بین‌المللی در کشور، از موارد مطرح‌شده در این نشست بود که در توسعه کارآفرینی مؤثر است.

وی افزود: رصد ابر چالش‌ها در بخش تولید و تشکیل جلسات با بخش خصوصی برای رفع مشکلات بانکی، مالیاتی، بخش تأمین اجتماعی از نکات بسیار مهم برای تحول در کارآفرینی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار