معاون شرکت توزیع برق سمنان:
به گزارش تابناک سمنان، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان سمنان گفت:‌ اوج بحرانی مصرف برق بیشتر در ماه‌های تیر و مرداد و در بازه ساعات 11 صبح تا 15 بعدازظهر رخ‌ می‌دهد.
کد خبر: ۴۵۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 02 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، احمد غنی‌پور ظهر امروز در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان که با حضور استاندار سمنان و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی و اعضای این شورا در اتاق بازرگانی سمنان برگزار شد، اظهار داشت: طبق مطالعات صورت گرفته در سال‌های اخیر، 100 ساعت اوج بحرانی مصرف برق بیشتر در ماه‌های تیر و مرداد و در بازه ساعات 11 صبح تا 15 بعدازظهر رخ‌ داده است.

ویبا اشاره به اینکه با توجه به مصرف مشترکان استان سمنان در حال حاضر اوج مصرف روز از شب پیشی گرفته است، افزود: استفاده مشترکان صنعتی و اداری از دیزل ژنراتور اضطراری، در ساعات بین 11 تا 15 می‌تواند کمک شایانی در کاستن از اوج مصرف روز داشته باشد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان سمنان اظهار داشت: کاهش حداکثر قدرت مصرفی به میزان 10 درصد یا بیشتر نسبت به متوسط قدرت مصرفی یک ماه گذشته در ساعات بین 11 تا 15 یا 20 تا 24، انتقال تعطیلی از روز جمعه به یکی از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت هشت تا 12 شب و همچنین کاهش میزان قدرت مصرفی به میزان 10 درصد یا بیشتر نسبت به متوسط قدرت مصرفی یک ماه گذشته در طول 24 ساعت به‌عنوان مهم‌ترین نحوه همکاری مشترکان صنعتی در طرح تعطیلات و تعمیرات سالانه در تابستان به شمار می‌رود.

غنی‌پور یادآور شد: مشترکان صنعتی می‌توانند گزینه دیزل ژنراتور را انتخاب کرده و در هریک از طرح‌های تعطیلات و تعمیرات و ذخیره عملیاتی با دیزل ژنراتور شرکت کرده و علاوه بر دریافت تخفیفات طرح‌های ذکرشده، مبلغی را نیز بابت دیزل ژنراتور خود، برحسب کیلووات ساعت برق تولیدی آن دریافت کنند.

وی اضافه کرد: طرح تعرفه زمان استفاده از برق (TOU)، نماد همکاری بخش خصوصی و دولت در استان بر صرفه‌جویی در مصرف برق و کاهش هزینه‌های تولیدی در سال اقتصاد مقاومتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار