باز هم بی‌احتیاطی حادثه آفرید
به گزارش تابناک سمنان، باز هم بی‌احتیاطی حادثه آفرید و برخورد شدید دو دستگاه خودرو در سمنان، سبب واژگونی خودروی پراید شد.
کد خبر: ۴۵۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸ 02 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، ظهر امروز در پی تماس شهروندی با سامانه 125 آتش‌نشانی سمنان مبنی بر تصادف شدید دو خودروی پراید و مزدا، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی سمنان، مأموران ایستگاه شماره یک را به همراه یک خودرو و چهار نفر آتش‌نشان به محل حادثه واقع در بلوار شهید اخلاقی سمنان اعزام کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان در این زمینه توضیح داد: با رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه مشاهده شد دو خودرو به علت رعایت نکردن نکات ایمنی به‌شدت با هم برخورد کرده‌اند و خودروی پراید واژگون وروی سقف متوقف شده است.

سعید اسماعیل‌پور بیان کرد: در این حادثه، شدت ضربه باعث محبوس شدن سرنشین خودروی پراید شده بود که آتش‌نشانان با سرعت شروع به ایمن‌سازی خودروها و قطع برق و جلوگیری از نشت بنزین خودروها کرده و با رعایت نکات ایمنی، فرد محبوس‌شده در خودرو را رهاسازی کردند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت؛ ولی متأسفانه خسارت مالی فراوانی بر جای گذاشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان به رانندگان توصیه کرد: هنگام رانندگی در جاده‌ها و خیابان‌ها، سرعت مطمئنه و فاصله مجاز با خودروی جلویی را رعایت کنند تا از بروز حوادث این‌چنینی جلوگیری شود.

برچسب ها: تصادف ، واژگونی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار