پایگاه الجزیره نوشت یکی از مقامات چهارکشور محاصره کننده قطر، فهرست خواسته های این کشورها را برای پایان دادن به بحران با قطر، فاش کرده است.
کد خبر: ۴۴۷۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ 24 June 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از پایگاه الجزیره، رویترز بدون اشاره به هویت مقام یاد شده، در صدر گزارش خبری خود دو مورد از این ۱۳ خواسته را اعلام کرد که یکی از آن ها تعطیلی شبکه الجزیره و دیگری کاهش سطح روابط قطر با ایران بود.
این در حالی است که انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه امارات در صفحه توییتر خود مدع شده بود قطر فهرست خواسته های کشورهای حوزه خلیج فارس را فاش کرده است.

اما «احمد بن سعید الرمیحی» رئیس دفتر اطلاع رسانی وزارت امور خارجه قطر در واکنش به توئیت وزیر اماراتی، درتوئییتی انگشت اتهام را به سمت کشورهای محاصره کننده قطر و شبکه العربیه رفت و آن ها را به درز دادن خواسته های کشورهای محاصره کننده متهم کرد.
وی افزود: کسی که با هک خبرگزاری قطر بیانیه امیر قطر را جعل کرده است، توان درز خواسته های یاد شده به خبرگزاری ها را نیز دارد.


«علی بن فطیس المری» دادستان کل قطر نیز گفت که دوحه اطلاعات و مدارک کافی دراختیار دارد که نشان می دهد کشورهای محاصره کننده قطر، در هک کردن پایگاه خبرگزاری قطر دست داشته اند.

برچسب ها: تحولات منطقه ، قطر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار