امام جمعه شاهرود:
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه امروز در مقوله فلسطین سخن از یک اعتراض ساده نیست بلکه این امر اعتقاد مسلمانان را شامل می شود، گفت: موضوع اصلی قائله فلسطین، حمایت از مظلومان است.
کد خبر: ۴۴۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷ 23 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه نخستین روز تابستان۹۶ هم‌زمان با روز قدس به میزبانی مصلای بزرگ شاهرود بابیان اینکه مسئله فلسطین دفاع از یک مردم خاص نیست بلکه حمایت مظلومان جهان است، ابراز داشت: استکبار با حمایت‌های خود از اسرائیل برای بر هم زدن وحدت اسلامی تلاش می‌کند ملت فلسطین را محکوم‌به تروریست و از حقوق اسرائیل دفاع می‌کنند که باید گفت دفاع از فلسطین مقابلهباسیاست‌های ظالمانه استکباری است.

حجت‌الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود

وی بابیان اینکه فلسطین یک مسئله استکبارستیزی برای دفاع از اصول انقلابی است چراکه دشمن طی چند سال اخیر با ایجاد تفرقه تلاش کردند تا امنیت اسرائیل در منطقه را فراهم کنند، افزود: فلسطین در صدر جهان اسلام قرار دارد.

امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه آمریکا به دنبال ضربه زدن به وحدت و یکپارچگی امت اسلامی است، ابراز داشت: نگاهی به تعاملات منطقه‌ای همه‌چیز را مشخص می‌کند که امروز هرچه داعش در محاصره قرار گیرد آمریکا به آن‌ها امکانات لازم را می‌رساند و آن‌ها را موردحمایت قرار می‌دهد و این هشداری به مسئولان است که نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد.

امینی در دیگر بخش سخنان خود، بی‌حرمتی به خانواده شهدا و نیروهای ارزشی را به مصالح کشور ندانست و تأکید کرد: فردی که این مسئله را تشخیص دهد چنین کاری انجام نخواهد داد چراکه می‌داند در کشوری که با امنیت زندگی می‌کند باید به شهدا جهت داد.

وی درباره حمله موشکی ایران به داعش نیز گفت: حمله موشکی مقتدرانه به‌سوی داعش حاوی یک پیام بود که این گروه تروریستیبدانند این پاسخ کوبنده در اولین حرکت نظامی ایران بعد از هشت سال دفاع مقدس است که نخواهند گذاشت آمریکا و متحدانش خللی در یکپارچگی امت اسلام وارد کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار