به مناسبت عید سعید فطر
سرپرست بسیج سازندگی شهرستان شاهرود از برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی «دست رنج» به مناسبت عید سعید فطر در جنگل ابر شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۴۴۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹ 23 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، حسین ابوذری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در جنگل ابر شاهرود به مناسبت عید سعید فطر اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن عید سعید فطر و مسافرت‌های مردم به جنگل ابر از اقصی نقاط کشور، همانند سال گذشته بسیج سازندگی سپاه شاهرود با همکاری بخشداری بسطام، به برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در این جنگل اقدام خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی انجام‌شده، هفت غرفه در این جنگل برپا خواهد شد که در راستای اقتصاد مقاومتی و معرفی محصولات بومی، محلی و صنایع دستی مردم منطقه و شهرستان شاهرود است.

سرپرست بسیج سازندگی شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: این غرفه‌ها شامل ارائه صنایع دستی، محصولات خانگی و لبنی روستاهای مختلف ازجمله کلاته‌خیج و خیج، مجن و ابرسج است.

ابوذری تصریح کرد: این نمایشگاه با عنوان «دست رنج» در راستای معرفی محصولات اقتصاد مقاومتی بسیجیان منطقه بسطام و شهرستان شاهرود از روز چهارم تیرماه به مدت یک هفته در جنگل ابر شاهرود برپا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار